اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس خبر داد

اجرای نشست مهدویت با حضور حجت‌الاسلام قرائتی

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس گفت: از اول تیر ماه سال جاری به مدت سه روز نشست‌های تخصصی مهدویت با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در کلاردشت و چالوس برگزار می‌شود.

اجرای نشست مهدویت با حضور حجت‌الاسلام قرائتی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری بعدازظهر امروز در نشست ویژه خبری همایش ظهور آفتاب از برگزاری سومین همایش ظهور آفتاب و همچنین ویژه برنامه‌های ماه مبارک شعبان به مدت یک ماه در شهرستان چالوس خبر داد.

راشدی نوری بیان داشت: سومین دوره برنامه‌های ظهور آفتاب با موضوع مهدویت و بیداری اسلامی و با حضور اندیشمندان و نخبگان فرهنگی در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آغاز برنامه‌های سومین همایش ظهور آفتاب مراسم قرآن و انتظار است که سی‌ام خرداد ماه سال جاری با حضور قاری بین‌المللی حاج حمید شاکرنژاد در مسجد جامع اجرا می‌شود.

راشدی نوری بیان داشت: گردهمایی و همایش فرهنگی، آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی مهدویت سراسر کشور و مسئولان دبیرخانه کانون‌های مساجد استان‌ها با حضور حجت الاسلام سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت‌الاسلام کفیل از اساتید مرکز تخصصی مهدویت در اول و دوم تیرماه در مجتمع آموزشی سما در دلگشا چالوس برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری همایش ظهور آفتاب تصریح کرد: همچنین از اول تیر ماه سال جاری به مدت سه روز نشست‌های تخصصی مهدویت با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین قرائتی در کلاردشت و چالوس برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های همایش ظهور آفتاب ویژه برنامه اندیشه‌های نورانی به منظور تقویت مبانی دینی با حضور سخنرانان مطرح کشوری از 31 خردادماه تا 23 تیرماه هر شب در مسجد جامع چالوس برگزار می‌شود.

راشدی تاکید کرد: همایش جوان و انتظار نیز با موضوع نقش جوانان در بیداری اسلامی در روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) در 11 تیرماه سال جاری با سخنرانی حجت‌الاسلام نصوری مسئول بنیاد مهدویت استان مازندرن اجرایی می‌شود.

وی اذعان داشت: همایش زن و انتظار نیز با موضوع نقش زنان در بیداری اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت قم در 21 تیرماه برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه سومین همایش ظهور آفتاب نیز با موضوع مهدویت و بیداری اسلامی در 12 تیرماه برگزار می‌شود، گفت: جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) نیز در نیمه شعبان در این شهرستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول