اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

نظام سلطه برای مقابله با گفتمان اسلام متحد است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سردمداران نظام سلطه با همدستی نوکران خودفروخته‌ برای مقابله با گفتمان اسلام ناب متحد شده و به میدان آمده‌اند.

نظام سلطه برای مقابله با گفتمان اسلام متحد است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در نشست هم‌اندیشی علمای تشیع و تسنن خراسان جنوبی که در اردوگاه پیشتازان انقلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی نگین درخشان جهان هستی است و تنها کسی می‌تواند شفافیت این نگین را به جهانیان عرضه کند که بصیرت داشته باشد.

خطیب جمعه موقت قم‌ با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) شاهد بر اعمال تمام امت و علما است، ادامه داد: جنگ امروز جنگ ایمان و عقیده است و بیداری کشورهای اسلامی گواه این مدعاست.

وی تحقق بیداری اسلامی را وعده صادق امام راحل دانست و ادامه داد: مالفت‌القلوب و بصیرت نیاز ضروری جهان اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات سران وابسته کشورهای اسلامی در بحرین و عربستان و قتل‌عام مردم بی‌گناه این کشورها تأکید کرد: مهره‌های خودفروخته جهان کفر یکی پس از دیگری راهی زباله‌دان تاریخ می‌شوند و این سبب وحشت در میان حاکمان جور شده است به گونه‌ای که تنها راه نجات خود را در کشتن مردم به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه می‌بینند.

حسینی بوشهری بیداری اسلامی را نتیجه صدور پیام انقلاب شکوهمند اسلامی ملت قهرمان ایران دانست و یادآور شد: تحقق پیروزی و نصرت مستضعفین بر مستکبرین وعده الهی است و این مهم در سایه وحدت و توجه به احکام اسلام ناب تسریع می‌شود.

امام جمعه درمیان نیز گفت: یکی از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شکل‌گیری اتحاد اسلامی و یکپارچگی مسلمانان جهان است.

حجت‌الاسلام علی اکبر سنجری تفرقه را رهاورد دشمن برای جهان اسلام دانست و اضافه کرد: رهبری واحد، حفظ حرمت‌ها، تمسک به مشترکات و ایمان به هدف مهم‌ترین راهکارهای بنیانگذار کبیر انقلاب برای وحدت جهان اسلام است.

خطیب جمعه درمیان با بیان اینکه اعجاز وحدت می‌تواند مشکلات جهان اسلام را از میان بردارد، تأکید کرد: تا مادامی که مسلمین وحدت داشته باشند، آب خوش از گلوی دشمنان پایین نمی‌رود.

سنجری رهبری واحد را موجب تحکیم وحدت در ایران دانست و افزود: مهم‌ترین اصل در بیداری اسلامی شناسایی کانون فساد و منشأ تفرقه و اختلاف است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول