اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

اسلام با آداب جاهلی و خرافی مخالف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: اسلام کامل‌ترین و به‌روز‌‌ترین دین در جهان بوده و به شدت با آداب جاهلی و خرافه‌پرستی مخالف است.

اسلام با آداب جاهلی و خرافی مخالف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران جشن عید مبعث ظهر امروز با حضور امام جمعه موقت، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در محل نماز‌خانه مرکزی ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

اهداف پیامبر از دین اسلام برای همه ادیان است

امام جمعه موقت گچساران در این آیین اظهار کرد: لطف خداوند در مقطعی از زمان شامل بشریت شد و این هدیه خداوند همان بعثت پیامبر اکرم(ص) در فضایی پر از سستی بود که منجر به نجات بشریت از جهل و نادانی شد.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده افزود: ضلالت، نافرمانی از خداوند، شیطان پرستی، گناه رسمی و علنی، قتل و خونریزی تمام دنیا را فراگرفته بود و آن حضرت با بعثت اعظم خود حکومت خدایی تشکیل داد و بر تمامی ظالمان چیره شد.

وی دین اسلام را دینی کامل و پیامبر اسلام را استثنائی خواند و بیان داشت: دوری از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی، سرعت گسترش دین مبین اسلام به اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا، بزرگی هدف پیامبر(ص) برای همه عصرها و ادیان از دین اسلام و پیامبر(ص) چهره‌ای استثنائی به بشریت عرضه کرد.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: خلق و خوی پیامبر اعظم(ص)، دلدادگی و شیفتگی یاران ایشان به وی، قرآن کریم و محتوای آن، شمشیر علی(ع) و دارایی و ثروت حضرت خدیجه کبری(س) سبب گسترش دین اسلام در سطح جهان شد.

خواجه‌زاده یادآور شد: دانشگاهیان باید با تأسی به سیره آن حضرت و بکارگیری آن در تمامی شئونات زندگی خیر دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورند.

وی انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از پیروی از بعثت رسول اکرم(ص)دانست و ابراز داشت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه برگرفته از دین مبین اسلام بوده و همه آزادیخواهان خواهان گسترش این دین بزرگ هستند.

خواجه‌زاده پیامبر(ص) را بهترین الگو در زندگی دانست و گفت: پیامبر(ص) بهترین الگو و سرمشق برای تمسک انسان‌ها و بهتر زیستن و رفتن به سوی سعادت ابدی است.

به گزارش فارس در پایان این آیین معنوی با طرح سؤالاتی در زمینه بعثت به کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول