اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

بعثت تولد آزادگی دین اسلام بود

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: بعثت تولد رهایی، آزادگی و آشکارا کردن دین اسلام بود.

بعثت تولد آزادگی دین اسلام بود

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با تبریک به‌مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم اظهار کرد: بعثت پیامبر(ص) یا برانگیخته شدن آن حضرت به مقام رسالت، مهمترین فراز از تاریخ اسلام بوده و نزول قرآن کریم نیز از این زمان آغاز می‌شود.

وی افزود: بعثت پیامبر، چنین تحولی به وجود آورد و دین و تمدنی عظیم را پی افکند، که تا  امروز هم در جهان باقی است و گسترده‌تر خواهد شد.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: تبلور آن رنج مایه‌ها در جان او باعث شده بود که اوقات بسیاری را در بیرون مکه به تفکر و دعا بگذراند، تا شاید خداوند بشریت را از گرداب ابتلا برهاند.

وی اضافه کرد: پیامبر اکرم هر ساله سه ماه رجب و شعبان و رمضان را در غار حرا به عبادت می‌گذرانید.

حسینی اضافه کرد: دشمنان اسلام که حس کردند با گسترش دین اسلام، دینی که مردم را به حریت و آزادگی و تقوی و شکستن بندها فرامی‌خواند، از هر لحاظ به زیان آنها خواهد بود، به اقدام‌های سخت علیه پیامبر یارانش دست زدند.

وی با بیان اینکه بعثت تولد رهایی، آزادگی و آشکارا کردن دین اسلام بود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های پیامبر اسلام در آن برهه زمانی، تربیت انسان‌ها برای گرایش به سوی خدای واحد بود.

فرماندار خرمشهر در ادامه از برگزاری جشن‌های مختلف عید مبعث در شهرستان خبر داد و گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان همگام با سایر شهرها، مراسم‌های ویژه‌ای به این مناسبت فرخنده در منطقه برگزار کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول