اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قزوین

خبرگزاری فارس: نخستین نشست ستاد برگزاری کلاس‌های تابستانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین با محوریت اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار شد.

نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین نشست ستاد برگزاری کلاس‌های تابستانی سال 91 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین بعد از ظهر امروز با حضور مسئول اتحادیه استان‌، مدیریت‌های اتحادیه  شهرستان قزوین‌، مجمع مرکزی خواهران، نمایندگان مربیان قرارگاه‌های خواهران و برادران و نماینده فارغ‌التحصیلان برادر در دفتر مسئول اتحادیه استان قزوین تشکیل شد‌.

در این جلسه اعضا با توجه به ظرفیت موجود در نیروی انسانی و ظرفیت‌های استان قزوین و موضوعاتی همچون آسیب‌شناسی عملکرد این استان در جشنواره ستارگان تابستان 90 و تحلیل نقاط ضعف و قوت‌، بررسی وضعیت کادر و شبکه مسئولان قرارگاه‌های این اتحادیه در استان قزوین و ثبات نیرویی این شبکه برای ورود به تابستان‌، بررسی وضعیت شبکه دانش‌آموزی تبادل نظر شد.

علاوه برموارد فوق تثبیت عناصر این شبکه به ویژه مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس در سال آتی‌، بررسی اجمالی وضعیت فرهنگی اجتماعی و سیاسی استان قزوین در آستانه ورود به تابستان 91 متناسب با تأثیرات این موضوع در عملکرد اتحادیه و پیش‌بینی اولیه برنامه‌های تابستانی اتحادیه با رویکرد‌های ابلاغی از سوی دفتر مرکزی به بحث و گفت‌وگو پرداختند. 

در پایان این جلسه برنامه‌های همچون برگزاری کلاس‌های آموزشی  نظیر‌ICDL ،‌CATIA ،‌3DMAX  PHOTOSHOP، برنامه‌نویسی و... با ارائه مدارک بین‌المللی از سوی جهاد دانشگاهی استان قزوین  و برگزاری کلاس‌های ورزشی و تفریحی همچون فوتسال‌، شنا‌، پینت‌بال‌، اردوی استانی مشهد و برگزاری کلاس‌های عقیدتی و معرفتی قرارگاه‌، تفسیر قرآن‌، اخلاق‌، احکام و استفتائات و برگزاری هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی (ع) به تصویت اعضای این ستاد این استان در واحد پسران با عنوان (سدید) و در دختران با عنوان (دختران انتظار‌) رسید.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان خاطر‌نشان کرد‌: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در سنین رشد، تحرک و شکوفایی قرار گرفته‌اند، از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت‌ دانش‌آموزان در حوزه‌های دینی و مذهبی، فرهنگی، ورزشی و هنری افزون بر 20 قرارگاه پیش‌بینی شده است که این قرارگاه‌ها در شهرستان‌های قزوین‌، آبیک‌، بویین‌زهرا و تاکستان تشکیل خواهد شد‌.

فلاح یادآور شد: بیش از یک‌هزار نفر از اعضای اصلی انجمن اسلامی مدارس در کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی شرکت می‌کنند که این موضوع برنامه‌ریزی و تلاش هرچه بیشتر در تدوین و ارائه برنامه‌های متنوع و مورد نیاز دانش‌آموزان را می‌طلبد.

این مسئول ادامه داد: مربیان قرارگاه‌ها در رشته‌های مخصوص به خود فعالیت می‌کنند و هدف از برگزاری کلاس‌های تابستانی توسط اتحادیه را آموزش تشکیلاتی و هدف‌مند دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی در مدارس و تقویت مسائل معرفتی دانش‌آموزان را بسیار با اهمیت دانست و مسئولان انجمن اسلامی مدارس و هیئت‌های مرکزی آنان را طلایه‌داران و مدیران فردای این کشور معرفی کرد. 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین با اعلام رضایت از برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های ویژه اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان در سال گذشته نیز افزود: جشنواره ستارگان سال 90 از سطح بالایی برخوردار بود که استان قزوین حائز رتبه دوم در برگزاری کلاس‌های تابستانی هدفمند و منسجم در سطح کشور شد‌.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول