اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی قائم مقام وزیر کشور:

موج گرایش به اسلام جهان را فرا گرفت

خبرگزاری فارس: مشاورعالی قائم مقام وزیر کشور گفت: موج گرایش به اسلام جهان را فرا گرفت و این به دلیل همان مقابله انقلاب اسلامی است که با نظام سلطه داشته است.

موج گرایش به اسلام جهان را فرا گرفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، ایرج صیادی ظهر امروز در همایش نخستین دوره طرح نخبه‌پروری دانش‌آموزان ممتاز مقطع راهنمایی شهرستان نوشهر افزود: امروز محور بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی ماست و امیدواریم نقش میزبانی مسلمانان جهان را داشته باشیم.

وی به مقوله فرهنگ در جامعه پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ افراد جامعه را منسجم و یکپارچه می‌کند و به خواسته‌ها جهت داده و باعث هویت‌بخشی به جامعه می‌شود.

صیادی ادامه داد: فرهنگی می‌تواند ما را به جلو پیش ببرد که برخاسته از ارزش‌های اسلامی باشد چرا که دین اسلام که کامل‌ترین دین است و همه حوزه‌ها همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... می‌توانند منشور اخلاقی خود را از دین بگیرند.

وی تصریح کرد: آنچه که تا به امروز نظام اسلامی را پیش برده است فرهنگ عاشورایی بود و دشمن هم به همین دلیل فشارهای زیادی را بر ما می‌آورد.

مشاور عالی قائم مقام وزیر کشور با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: دشمن به فرهنگ اسلامی ما هجوم آورده است تا با این فرهنگ منحصر به‌فرد مقابله کند و با استفاده از ماهواره و رسانه‌های دیجیتال ارزش‌های ما را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: مزیت ملت ایران همین فرهنگ عاشورایی است که ریشه در اعتقادات و باورهای آنها دارد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول