اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

جمهوری اسلامی بزرگترین سرمایه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی سرمایه بزرگی محسوب شده و بزرگترین سرمایه‌ای است که ملت ایران در دست دارد.

جمهوری اسلامی بزرگترین سرمایه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در همایش «روزی برای خرم‌دره» با اشاره به اهداف رسالت پیامبران اظهار داشت: ‌پیامبران آمدند تا عالِم و حکیم تربیت کنند، چرا که وقتی انسان عالم و حاکم شد، دنیای و آخرت خود را آباد می‌کند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی یک جامعه باید در بالاترین درجه عقل و شعور باشد، ابراز داشت: عمل باید برآمده از نهایت دانش، ایمان و اخلاق باشد و انبیاء آمدند که چنین انسان‌هایی را تربیت کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: چنین انسان‌هایی رمز تحولات در جامعه بشری هستند و امام خمینی(ره) نیز یک انقلاب فکری، اعتقادی و اخلاقی در جامعه ایران پدید آورد.

وی تصریح کرد: ملتی که حیات سیاسی او در دست یک مزدور آمریکایی اداره می‌شد، به حیات فکری، اعتقادی و اخلاقی دست پیدا کرد و با یک انقلاب نظام سیاسی خود را متحول کرد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نظام سیاسی مدبّر جامعه را یکی دیگر از عوامل تحول در جوامع بشری عنوان و خاطرنشان کرد: اگر افراد به یک رشد فکری، اخلاقی و سیاسی رسیدند، این افراد بالغ امکان یک تحول و دگرگونی سیاسی را در جامعه پدید می‌آورند.توسعه علمی جامعه، موقعیت جغرافیایی و عوامل دیگر نقش مهمی در توسعه یک جامعه ایفا می‌کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام و اراده ملی بنیان نهاده شده است، گفت: نظام جمهوری اسلامی سرمایه بزرگی محسوب شده و بزرگترین سرمایه‌ای است که ملت ایران در دست دارد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: تمام توطئه‌ها و نقشه‌های بر علیه نظام جمهوری اسلامی به‌خاطر این است که این سرمایه را از رشد، شکوفایی و بالندگی باز داشته و مانع پویایی و حرکت آن شوند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد افزود: ملت ایران با اراده خود رئیس‌جمهور برگزیده و با اراده و تصمیم خود مجلس را ساماندهی می‌کند و در این میان شوراهای شهر و روستا منتخب خود ملت ایران هستند.

وی با تاکید بر لزوم ارج نهادن به سرمایه‌های انقلاب تصریح کرد: مبادا تنگناها و فراز و نشیب‌ها باعث شود که ما این سرمایه‌های کلیدی را آن طور که باید ارج ننهیم.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول