اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

تشکیل اتاق فکر در اداره کل تبلیغات اسلامی قم

خبرگزاری فارس:‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از تشکیل اتاق فکر در این اداره کل خبر داد و خواستار حضور و مشارکت گسترده کارشناسان در این اتاق فکر خبر داد.

تشکیل اتاق فکر در اداره کل تبلیغات اسلامی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از فعالان نماز و جشن تکلیف فرزندان کارکنان این اداره کل بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: امیدواریم که در سایر دستگاه‌ها نیز شاهد باشیم که چنین برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاثیرگذاری برگزاری مراسم جشن تکلیف در ذهن نوجوانان گفت: برگزاری این مراسم موجب می‌شود که ما شاهد نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز ترویج فرهنگ نماز را مورد توجه جدی قرار داده است.

وی با اشاره به وضعیت استقرار روحانی در روستاهای قم تاکید کرد: در حال حاضر 37 روحانی به صورت دائم در روستاها مستقر هستند که می‌توان گفت، مهم‌ترین وظایف آنها اقامه نماز جماعت در مساجد است.

اسکندری با اشاره به اینکه مسئله اقامه نماز از سوی مبلغان با جدیت دنبال می‌شود، تاکید کرد: در فعالیت‌های تبلیغی توجه به نماز مورد تاکید است.

وی تشکیل اتاق فکر در این اداره کل را ضروری دانست و تاکید کرد: کارشناسان ستاد اقامه نماز باید حضوری فعال در این اتاق فکر داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگی عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول