اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از طرح‌های فاخر حوزه فرهنگ دین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: این سازمان از طرح‌های فاخر حوزه فرهنگ دین که به تقویت باورهای دینی و اسلامی مردم منجر شود حمایت می‌کند.

حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از طرح‌های فاخر حوزه فرهنگ دین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در دیدار حجت‌الاسلام فرحزادی رئیس موسسه فرهنگی هنری آرامش جاویدان در پرتو آموزه‌های اسلام، با تاکید بر لزوم توجه به هویت مذهبی و انقلابی جوانان اظهار داشت: با خیزش و حرکت علمی که در کشور رخ داد می‌توان با استفاده از ابزارهای روز و در قالب‌های نوین به هویت‌بخشی جوانان همت داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند غرور مذهبی و انقلابی مردم ما را تضعیف کنند، بنابراین توجه به تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ دین از اولویت‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تشویق در راستای میل به مناجات و ارتباط با خداوند، عفاف و حجاب، نماز، پایبندی به خانواده، احترام به والدین، نوع‌دوستی و... را از ارزش‌های والای دین مبین اسلام برشمرد که ترویج و تبیین آنها در قالب‌های جذاب و قابل فهم برای عموم جامعه ضروری است.

وی اضافه کرد: این سازمان از هر طرح و اثر فاخری که در این حوزه‌ها تولید شود و دارای اثربخشی در سطح جامعه باشد حمایت می‌کند و زمینه گسترش و توزیع آن در سراسر کشور را فراهم می‌کند.

اسکندری ضمن قدردانی از اجرای طرح مطالعه یک دقیقه‌ای گفت: این طرح می‌تواند به صورت غیر مستقیم و با استفاده از شیوه‌های تبلیغی جذاب، بسیاری از مسائل مبتلا به جامعه را مورد توجه قرار دهد.

حجت‌الاسلام اکبر فرحزادی رئیس مؤسسه فرهنگی هنری آرامش جاویدان در پرتو آموزه‌های اسلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی این مؤسسه از حمایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش طرح‌های فاخر در حوزه فرهنگ دین قدردانی کرد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول