اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال

1500 گفتمان در سازمان تبلیغات‌اسلامی‌ برگزار شده است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر گفتمان و اندیشه جوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: یکهزار و 500 گفتمان در سال 90 توسط دفتر گفتمان و اندیشه جوان سازمان تبلیغات‌اسلامی کشور برگزار شد.

1500 گفتمان در سازمان تبلیغات‌اسلامی‌ برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دفتر گفتمان و اندیشه جوان، عیسی علیزاده در کارگاه آموزشی 3 روزه کارشناسان پژوهشی آموزشی ادارات کل تبلیغات‌اسلامی سراسر کشور در مشهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‌های 88 و 89 مجموعا 2 هزار گفتمان توسط این دفتر برگزار شد، برگزاری این تعداد گفتمان در سال جاری نشان دهنده سیر صعودی فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

مسئول دفتر گفتمان و اندیشه جوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: این دفتر درصدد است تا با راه‌اندازی یک بانک جامع اطلاعاتی، لیستی از اساتید دانشگاه در هر استان را تدوین کند تا بتوان پیگیری سیاست‌های دفتر گفتمان از اساتید بومی آن استان بهره گرفته شود.

علیزاده با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات‌اسلامی به طور مستقیم در دانشگاه‌ها فعالیتی ندارد، گفت: این دفتر درصدد است برای فعالیت در دانشگاه، یک ستاد تشکیل دهد که در سازمان‌های دولتی شعبه داشته و از این طریق ارتباط سازمان با مراکز علمی حفظ شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به بازتاب خبری اقدامات انجام شده از سوی سازمان، افزود: باید تلاش شود تا برگزاری گفتمان در استان با پوشش خبری گسترده توسط رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها همراه شود.

مدیر دفتر گفتمان و اندیشه جوان خراسان رضوی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری تعداد گفتمان و میزان اعتبار اختصاص یافته به آن در هر سال محدودیتی نداشته و از پیشنهادات ارگان‌ها در این زمینه استقبال می‌کند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول