اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

گسترش تعمیق دینی از سیاست‌های کاری تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: گسترش تعمیق دینی از سیاست‌های کاری این اداره کل در سطح استان است.

گسترش تعمیق دینی از سیاست‌های کاری تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری شنبه‌شب در همایش مدیران و کارشناسان ادارات تبلیغات اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی نور کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام به اجرای رهنمودهای رهبری در تمامی ابعاد کاری، پایبندی به راهبرد اتحاد ملی و انسجام اسلامی، پرهیز از تصدی‌گری‌های غیرضروری و استفاده از تشکل‌های دینی نیز از دیگر سیاست‌های کاری تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: همچنین داشتن تعامل سازنده با ادارات، مغتنم شمردن رویکرد دولت و استفاده از آن در گسترش تعمیق دینی و توزیع هدفمند برنامه‌ها از دیگر رویکردها و سیاست‌های کاری تبلیغات اسلامی کردستان است.

وی همچنین به اخلاق‌محوری، آموزش‌محوری و اثربخشی کیفیت به‌عنوان سه مولفه اثرگذار در پیشبرد اهداف اشاره کرد و گفت: همه ما به‌عنوان متصدیان بخش فرهنگی در این حوزه مشغول فعالیت هستیم و باید بتوانیم در جامعه تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم تا به اهداف لازم دست یابیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: تقویت فعالیت‌های قرآنی، اقامه نماز، هیئات مذهبی و آموزش‌های ضمن خدمت نیز باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا تلاش مضاعفی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآور شد: تهیه و تدوین گزارش جامع سالانه از فعالیت‌های ادارات تابعه نیز باید انجام پذیرد تا نقاط قوت سازمان تقویت و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران نیز در این همایش گزارشی از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم مولازاده اضافه کرد: جذب سه روحانی مستقر، تجهیز چهار خانه عالم، برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم، افزایش خانه‌های قرآنی و برگزاری 70 گفتمان دانش‌آموزی و دانشجویی از جمله فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط این اداره است.

در حاشیه این همایش کارگاه‌های آموزشی قرآنی و تشکل‌های دینی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول