اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی بردخون خبر داد

آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای راه‌اندازی مدارس معارف

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات اسلامی بردخون از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای راه‌اندازی مدارس معارف خبر داد.

آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای راه‌اندازی مدارس معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی حوزه و آموزش و پرورش گفت: قدر معلم را کسی می‌داند که نخستین معلم انسان‌ها یعنی خداوند متعال و نخستین معلمان یعنی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را شناخته باشد و خصوصیت معلمی شهید مطهری موجب شد منافقین کوردل او را تحمل نکنند و به شهادت برسانند.

وی افزود: امر و نهی‌های غیرمنصفانه مناسب نیست و در تخریب‌هایی که نسبت به فرهنگیان و دانش‌آموزان صورت می‌گیرد باید حمایت عمومی صورت گیرد زیرا برخی انتقادات هیچ کمکی به کار نمی‌کند و موجب پیچیده شدن موضوع می‌شود.

وی از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای راه‌اندازی مدارس معارف خبر داد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد مدارس معارف صدرا را با نظارت آموزش و پرورش در منطقه ایجاد کند که در ابتدای کار مبلغ 200 میلیون تومان اختصاص داده می‌شود.

سعیدی اضافه کرد: با همکاری بخشدار و شهردار بردخون زمینی برای احداث ساختمان تبلیغات اسلامی بردخون اختصاص یافته که فرصت بسیار خوبی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و دینی است.

بخشدار بردخون نیز گفت: در زمینه کشاورزی و زراعی در استان حتی کشور پیشرفت قابل توجهی داشته و بیشتر مردم به این کار اشتغال دارند و می‌توان با آموزش‌های تخصصی کشاورزی موجب توسعه و ارتقای آن شد.

مسعود محمدپور افزود: احداث هنرستان کشاورزی می‌تواند این نیاز را برطرف کند و این حق طبیعی مردم بردخون است که امیدواریم عملی شود.

محمدپور افزود: صرفه‌جویی‌هایی که در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد جای تقدیر دارد ولی توجه به ایده‌های فرهنگیان و گسترش آموزش همراه با پرورش نسل آینده‌ساز از ضروریات است.

دهیار روستای آبکش نیز گفت: راه‌اندازی هنرستان کشاورزی در منطقه ضروری است زیرا 99 درصد مردم به کشاورزی اشتغال دارند و مطمئن هستیم نتیجه خواهد داد البته وجود رشته‌های ایمنی و فنی در مدارس لازم است و موضوع تشویق دانش‌آموزان برای تحصیل در حوزه علمیه باید با جدیت پیگیری شود.

ابراهیم بحرانی افزود: مبلغ 15 میلیون ریال در زمینه هوشمندسازی مدارس به آموزش و پرورش کمک می‌کنیم تا یکی از مدارس روستا را به این سیستم مجهز کنند.

در ادامه دهیاران و شوراهای اسلامی و معتمدان محلی به بیان نظرات و ایده‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول