اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فومن:

گسترش فعالیت قرآنی از اهداف تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی فومن گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی یکی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

گسترش فعالیت قرآنی از اهداف تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآنی کودک و نوجوان تبلیغات اسلامی فومن با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نه تنها الگوی حجاب و عفاف بلکه الگوی تعلیم و تربیت برای بانوان جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به همکاری 21 مدرسه در برگزاری جشنواره مذکور افزود: امسال در جشنواره مسابقات قرآنی کودک و نوجوان 210 نفر شرکت کردند و 55 نفر حائز رتبه شدند که این دانش‌آموزان از مقاطع پیش‌دبستانی تا پیش‌دانشگاهی در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن، ترتیل، نقاشی با مفاهیم قرآنی و سرود رقابت کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی فومن، ایجاد فضای قرآنی در جامعه، استفاده از ابعاد هنری در قرآن، شناسایی، رشد و هدایت استعدادها و ایجاد رقابت سالم را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود عنوان کردند که سمت و سوی نظام جمهوری اسلامی باید قرآنی باشد و در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی یکی از اهداف خود را گسترش فعالیت‌های قرآنی قرار داده است.

وی ادامه داد: استفاده از ابعاد هنری در قرآن به دلیل ایجاد جذابیت کافی در آن است که در این جشنواره تلاش کردیم از ابعاد هنری به خوبی استفاده شود.

ابراهیم‌زاده شکوفایی استعدادهای قرآنی دانش‌آموزان را از وظایف تبلیغات اسلامی دانست و ابراز کرد: هدایت استعدادهای قرآنی دانش‌آموزان بسیار مهم است و دانش‌آموزان ما دارای استعدادهای قرآنی بسیار خوبی هستند که باید شکوفا شود.

وی با بیان اینکه شکوفایی استعدادهای قرآنی برعهده تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: باید تعامل و همکاری مناسبی با آموزش و پرورش برقرار شود تا استعدادهای قرآنی که در مدارس وجود دارد شناسایی شده و از این استعدادها برای ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه بهره گرفته شود.

این مسئول، تلاش تبلیغات اسلامی را ارتقای سطح معلومات قرآنی در کودکان و نوجوانان دانست و یادآور شد: اعتقاد ما بر  این است که در فعالیت‌ها و جشنواره‌های قرآنی نیز باید رقابت سالم وجود داشته باشد.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول