اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اتحادیه موسسه قرآنی:

طرح‌های قرآنی تبلیغات اسلامی به خانه‌های قرآنی واگذار شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اتحادیه موسسه قرآنی کشور گفت: تمام طرح‌های قرآنی تبلیغات اسلامی با نظارت دارالقرآن به موسسات و خانه‌های قرآنی داده شود.

طرح‌های قرآنی تبلیغات اسلامی به خانه‌های قرآنی واگذار شود

بهروز کریم‌نژاد که مدیرعاملی اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران را نیز برعهده دارد امروز در حاشیه یازدهمین مجمع عمومی اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به این مطلب که 400 موسسه و خانه قرآنی در استان مازندران حضور دارند، گفت: کسب عناوین برتر سال‌های اخیر دارالقرآن و اتحادیه قرآنی در کشور بیانگر توانمندی قرآنی مازندران در کشور است.

نائب رئیس اتحادیه موسسه قرآنی گفت: انتظار می‌رود در سال آینده تمام طرح‌های قرآنی تبلیغات اسلامی با نظارت دارالقرآن به موسسات و خانه‌های قرآنی داده شود.

وی به لزوم اشرافیت مدیران قرآنی به رایانه و اینترنت اشاره کرد و بیان داشت: آموزش رایانه و مدیریت اداری با اجرای اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی در برخی از شهرستان‌های استان انجام شده و از بقیه مراکز قرآنی انتظار برگزاری این کلاس‌ها را داریم.

کریم‌نژاد به اعزام حدود 300 فعال قرآنی مازندران به سفر معنوی حج و عتبات عالیات در سال جاری اشاره کرد و گفت: با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی استان مازندران تاکنون 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای فعالان قرآنی اخذ شد.

این مسئول بیمه کردن فعالان قرآنی کشور را از فعالیت‌های اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی کشور ذکر کرد و گفت: سهمیه کشوری بیمه مربیان قرآنی 2 هزار نفر بوده است.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران، خواستار تلاش مدیران قرآنی برای تغییر نگاه دریافت کمک صرف از ادارات و نهادها شد و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی برای تامین مالی مراکز قرآنی وجود دارد.

وی به برنامه‌های سال آینده اتحادیه موسسات و خانه‌های قرآنی استان مازندران و کشور اشاره کرد و اذعان داشت: تلاش برای تهیه مکان و تجهیز موسسات و خانه‌های قرآنی، پیگیری جذب مربیان قرآنی در آموزش و پرورش، رایزنی برای دیدار فعالان قرآنی با مقام معظم رهبری، تبیین نقشه راه قرآنی، آموزش و تربیت نیروهای تخصصی، بخشی از برنامه‌های آینده ما است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول