اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم

تولیدات رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی از رونمایی هفت تولید رسانه‌ای این دفتر خبر داد.

تولیدات رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، سلمان رمضانی با تهنیت حلول سال نو و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان عضو ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی سراسرکشور، یادواره شهدای روحانی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی را در سال جاری در دستور کار خود قرار داده و در این راستا تصمیم به ساخت کلیپ زندگی شهدای روحانی شاخص کرده که در نخستین اقدام، کلیپ زندگی شهید حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی را با عنوان کیمیاگر آماده کرده که طی جلسه‌ای از آن رونمایی خواهد شد. 

وی افزود: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی همچنین تصمیم گرفته تا هر یک از برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی که در بخش‌های مختلف این دفتر برگزار می‌شود را با رویکرد جدید رسانه‌ای برای استفاده مبلغین، پژوهشگران، دانشجویان و خانواده‌ها در اختیار آنها قرار دهد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: برای تحقق این مهم در سال گذشته، سلسله نشست‌های گفتمان عقاید و اندیشه‌ها، سلسله برنامه‌های آموزش و مشاوره خانواده و کنگره بین‌المللی مرحوم ملا محمدکاظم آخوند خراسانی و همچنین دوره علمی- کاربردی همسران مبلغان در قالب DVD آماده و به مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تغییر ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و تغییرات ساختاری و محتوایی که در بدنه دفتر صورت پذیرفته و با عنایت به گذشت زمان زیادی از ساخت فیلم مستند معرفی دفتر و لزوم به روز کردن اطلاعات آن تصمیم گرفته شد فیلم‌های مستند معرفی دفتر تبلیغات اسلامی و آشنایی با سامانه مطبوعاتی آماده و در این جلسه از آن رونمایی ‌شود.

مراسم رونمایی از هفت تولید رسانه‌ای دفتر تبلیغات اسلامی فردا با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در سالن جلسات حوزه ریاست این دفتر واقع در ساختمان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول