اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

اولویت اداره‌کل تبلیغات اسلامی تحقق شعار سال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اولویت نخست اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان تحقق شعار سال است.

اولویت اداره‌کل تبلیغات اسلامی تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در ابتدای هر سال براساس تدبیر مقام معظم رهبری سال‌ها نام‌گذاری می‌شود، اظهار داشت: امسال نیز سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شد و اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با تمام امکانات تلاش می‌کند فرهنگ‌سازی لازم در تحقق این شعار به عمل آید.

وی اظهار داشت: قبل از همه سازمان تبلیغات اسلامی خود را مخاطب اصلی شعار سال می‌داند و تلاش می کند بحث تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به ثمر بنشیند و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اولویت دوم اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان در سال 91 فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی است، ادامه داد: در بحث پژوهش فعالیت پژوهشی مدنظر اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان است.

وی با اشاره به اینکه مقدمه فرهنگ عمومی بحث آموزش است، تصریح کرد: توجه به برنامه‌های آموزشی نیز جزو اولویت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان است و در این راستا برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود.

دشتکی یادآور شد: رویکرد جدی ما تخصصی کردن موضوعات است و عملیاتی شدن برنامه‌ها مستلزم آن است که به صورت علمی و استاندارد پاسخ‌گو باشیم.

وی افزود: کانال بروز کردن محتوا و برنامه‌ها از مسیر پژوهش می‌گذرد و توجه به پژوهش نیز جزو برنامه‌های امسال اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان است.

دشتکی گفت: تمام حرکت‌های مجموعه اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان باید منجر به برنامه شود.

وی در ادامه مستندسازی برنامه‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: تشکل‌ها باید تمام برنامه‌های خود را به شکل مستند گردآوری کنند، تا بتوان برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان توجه به برنامه‌های فرهنگی و دینی شهرستانهای تابعه را نیز از اهم برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برشمرد و یادآور شد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان با جدیت از برنامه‌های فرهنگی و دینی شهرستان‌های استان حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید از اماکن مذهبی به ویژه مساجد در توسعه فرهنگ دینی بهره گرفت گفت: طرح‌های پیشنهادی برای توسعه فرهنگ عمومی باید تهیه و در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شود.

دشتکی با اشاره به اینکه اولویت در بحث پیوست فرهنگی توجه اماکن عمومی است، اظهار داشت: باید با همکاری دستگاه‌ها برنامه‌های خوبی در اماکن عمومی اجرا شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول