اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بردخون:

تخریب ‌اداره تبلیغات اسلامی بردخون منصفانه نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بردخون گفت: بیش از 2500سند در زمینه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی بردخون موجود است و تخریب‌هایی که ‌علیه این نهاد انجام می‌گیرد منصفانه نیست.

تخریب ‌اداره تبلیغات اسلامی بردخون منصفانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم سعیدی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بردخون اظهار داشت: کمبود نیرو در این نهاد حتی یک بار در تریبون‌ها و محافل عمومی ذکر نشده، پس چرا به مجموعه‌ای که وابسته به مقام معظم رهبری است اینگونه ظلم می‌شود و برخوردی غیرمنطقی دارند این درحالی است که عده‌ای نقشه کشیده‌اند که این اداره از بردخون برچیده شود و نامه می‌زنند که این نمایندگی باید تعطیل شود در صورتی که تعطیل کردن یک نهاد فرهنگی آبروی شهر را می‌برد.

وی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد گفت: در این مدت نمایندگی عملکرد خوبی داشته و احداث و اخذ مجوز خانه‌های قرآنی در بخش، ایجاد خانه‌های عالم در روستاها، تشکیل 59 هیئت مذهبی در منطقه، تشکیل جلسات و نشست‌های دینی گوشه کوچکی از فعالیت‌ها بوده و بنابر سیاست سازمان اکثر امور به صورت خاموش انجام می‌گیرد.

سعیدی اضافه کرد: تاکنون بازرسی‌هایی از این نهاد صورت گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت‌هاست و هیچ شک و شبهه‌ای در عملکرد ما وجود ندارد و مطمئن باشید حفظ و بقای این مجموعه به نفع منطقه خواهد بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به زودی کانون مداحان بردخون تشکیل می‌شود و نمایندگان مراجع برای تبلیغ و ترویج مبانی اسلامی در منطقه حضور خواهند یافت.

وی با انتقاد از تشکیل نشدن جلسات شورای فرهنگ عمومی در بردخون ادامه داد: وضعیت شبکه‌های صدا و سیما در منطقه مناسب نیست و موضوع تعامل و تفاهم باید سرلوحه امور قرار گیرد و مدیریت مساجد که ضعیف است ترمیم و بازنگری شود.

امام جمعه موقت بردخون نیز گفت: موضوع حیاء و عفت باید جدی گرفته شود زیرا روابط زنان و مردان مناسب نیست و نمونه آشکار آن را در جمعه بازار می‌بینیم و بیان اینکه از هر  4 ازدواج در جامعه ایرانی یکی به طلاق می‌انجامد آزار دهنده است بنابراین از همایش‌ها و جلسات غیر ضروری کم کنیم و به امور تبلیغی دینی بپردازیم و از مشاورین و مروجان و کارشناسان کشوری دعوت کنیم تا اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهند و تشنگان معرفت را سیراب کنند.

حجت الاسلام محمّد جواد عاشوری افزود: گسترش پایبندی به دین در جامعه برعهده همگان است و هیچ کس نباید از این مهم شانه خالی کند و به زیرساخت‌های دینی و فرهنگی توجه داشته باشد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول