اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس خبر داد

حمایت تبلیغات اسلامی فارس از پژوهشگران و نویسندگان حوزه دینی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: تبلیغات اسلامی فارس از پژوهشگران و نویسندگان حوزه دینی حمایت می‌کند.

حمایت تبلیغات اسلامی فارس از پژوهشگران و نویسندگان حوزه دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام شکرالله دانش بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تبلیغات اسلامی فارس از پژوهشگران و نویسندگان حوزه دینی حمایت می‌کند، اظهار داشت: در این راستا 150 نفر از نویسندگان و پژوهشگران در حوزه دینی شناسایی و ثبت نام و حمایت شده‌اند.

دانش ادامه داد: این اداره کل از طریق فراخوان نسبت به شناسایی و ثبت‌نام دیگر نویسندگان و پژوهشگران در حوزه دینی نیز اقدامات لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه از پایان‌نامه‌های دانشجویی که در عناوین دینی و پاسخ به شبهات مذهبی باشند، نیز حمایت‌های مالی صورت می‌گیرد، افزود: البته این حمایت مالی و نوع آن بستگی به عناوین و سطح پژوهش صورت گرفته در این پایان‌نامه‌ها دارد.

دانش همچنین با تاکید بر اینکه تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی مردمی و وابسته به نهاد رهبری است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مسؤلان این سازمان در هر جای ایران روحانیون هستند، بر مردمی بودن و حضور در بین مردم و همچنین ارتباط چهره به چهره تاکید و تلاش می‌شود که برای تحقق این منظور گردهمایی‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی برای روحانیون مستقر و مبلغان و روسای ادارات تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی می‌شود.

وی بیان داشت: با این روش اصالت روحانیت یعنی مردمی بودن آن و حضور در صحنه‌های مختلف زندگی مردم و همراهی در شادی و غم آنان حفظ  می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: باید توجه کرد که تبلیغات چهره به چهره و ارتباط نزدیک در انتقال مفاهیم دینی به مردم کاربرد بیشتری دارد و این توصیه به روحانیون و کادر فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی می‌شود تا به سراغ مردم رفته و از نزدیک با آنان ارتباط برقرار کنند.                                                         

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که حضور در فضای مجازی و تقویت سایت اینترنتی تبیان فارس و اتصال مدارس علوم دینی و مساجد به این شبکه از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی فارس است، اضافه کرد: مرکز پژوهش دیجیتالی و کتابخانه ویژه شناخت فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی تجهیز و به زودی راه‌اندازی می‌شود و هم‌اکنون بیش از 5 هزار جلد کتاب منبع در مورد ادیان و فرق مختلف خریداری و در کتابخانه این مرکز فهرست‌بندی شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول