اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌ زهرا:

بعثت پیامبر هیمنه کفر و نفاق را از عالم برچید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: با مبعوث شدن پیامبر به مقام پیامبری هیمنه کفر و نفاق از سراسر عالم برچیده شد.

بعثت پیامبر هیمنه کفر و نفاق را از عالم برچید

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌السلام محمد‌همایون زرینه ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان ادارات شهرستان بویین‌ زهرا با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: روز مبعث بزرگ‌ترین و با ارزشمندترین روز در طول تاریخ اسلامی است که همه مسلمانان و به ویژه شیعیان باید در راستای گرامیداشت اجر و مقام آن کوشش کنند.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه از روز عید مبعث همواره به عنوان عید بزرگ و فرخنده همه مؤمنان و ائمه اطهار یاد می‌شود، افزود: مسلمانان امروز با قدرت معنوی و ایمان باطنی خود در برابر تمام متجاوزان و کافران عامل ایستادگی کرده و آنان را وادار به شکست و نابودی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) پس از مبعوث شدن به مقام پیامبری کار اشاعه و تبلیغ گسترده دین مقدس و پر‌برکت اسلام را به طور گسترده و جدی‌تر آغاز کردند،افزود: همه ما مسلمانان حاضر در جهان امروز باید با قدرت و عظمت معنوی خویش در راه پاسداری و حفاظت از این دین با برکت و مقدس تلاش کرده و از هیچ کوشش و سعی دریغ نکنیم.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه با نائل آمدن حضرت محمد (ص) به مقام رفیع و جایگاه بلند پیامبری تمام هیمنه کفر و نفاق در سراسر جهان هستی برچیده شد، عنوان کرد: سران و صاحبان قدرت شیطانی و کفر از بدو بعثت پیامبر به دنبال ضربه زدن به اصل و ریشه دین مقدس اسلام بوده و با انواع توطئه‌ها و هجمه‌ها سعی می‌کردند تا پیامبر اسلام را وادار به ترک یکتاپرستی کنند.

زرینه با اشاره به لزوم پاسداری و حراست از آموزه‌های رسالت در جامعه تصریح کرد: عظمت والای مسلمانان در همه زمان‌ها زبان‌زد گروه‌ها و افراد مختلف بوده است و تا‌کنون هیچ قدرتی نتوانسته در برابر عظمت و اراده بی‌مانند مسلمانان در سراسر جهان ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی به شدت نیازمند حفظ وحدت، یکپارچگی و تفاهم مشترک در اصول و آرمان‌های اسلامی هستیم تأکید کرد: امروز یکی از وظایف بسیار مهم بر دوش آحاد مسلمانان این است که با وحدت و دوری از اختلافات جزئی مانع از نفوذ استکبار و کفر شده و با تلاش و جدیت خویش زمینه‌ساز اعتلا و عظمت هرچه بیشتر اسلام عزیز شوند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول