اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد

برگزاری جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) در شرق و غرب گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: همزمان با عید مبعث رسول رحمت و مهربانی جشن بزرگ بعثت با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در شرق و غرب استان گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) در شرق و غرب گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت‎الاسلام ابوالفضل عامری اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش‎ها تجلیل و تکریم از جایگاه والای نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.

وی تصریح کرد: وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) تنها به مسلمانان تعلق ندارد، بلکه ایشان متعلق به تمامی بشریت در تمامی اعصار است.

عامری با اشاره به ترکیب جمعیتی مختلف موجود متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون در استان گلستان تاکید کرد: باید جشن‌ها و مراسمات اسلامی به ویژه مبعث پیامبر (ص) به گونه‎ای باشد که در راستای تقویت وحدت و تقریب مذاهب اسلامی صورت گیرد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، همچنین از برگزاری مراسم ویژه این ایام در هفت شهر استان گلستان خبر داد و گفت: این برنامه‎ها در شرق و غرب استان و در شهرهای گرگان و گنبدکاووس به صورت محوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول