اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

بعثت پیامبر(ص) در واقع نقطه عطفی در تاریخ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: بعثت پیامبر(ص) در واقع نقطه عطفی در تاریخ است و آن حضرت با آوردن دین اسلام، راه رستگاری را برای مردم تبیین فرمود.

بعثت پیامبر(ص) در واقع نقطه عطفی در تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگ عید مبعث اظهار داشت: اسلام به عنوان کامل‌ترین و بزرگ‌ترین دین در تمام ادیان است و کتاب قرآن بزرگ‌ترین راهنمای بشریت است.

وی افزود: بعثت پیامبر(ص) در واقع نقطه عطفی در تاریخ است و آن حضرت با آوردن دین اسلام، راه رستگاری را برای مردم تبیین فرمود.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام(ص) در زمانی به پیامبری مبعوث شدند که سرزمین حجاز در وضعیت بسیار بدی از نظر انسانیت قرار داشت و زنده به گور کردن دختران و اعمال وحشیانه در آن سرزمین رواج داشت.

گنجی تصریح کرد: حضرت محمد(ص) با مبعوث شدن به پیامبری، دوستی و مودت را در بین مردم حاکم کرد و فرهنگ مردم به طور کامل تغییر کرد و این روز یک عید بزرگ و مهم است.

وی با بیان اینکه اسلام کامل‌ترین و برترین دین بشریت است اذعان داشت: عمل به دستورات قرآن کریم در واقع مهم‌ترین راز خوشبختی و سعادت است و یک مسلمان باید عملا از قرآن تبعیت کند و در تمام اعمال و رفتار خود باید قرآنی باشد.

گنجی گفت: قرآن کتاب زندگانی است و بدون هیچ تردیدی این کتاب همواره چراغ راه بشریت به سرمنزل مقصود بوده است.

وی افزود: امروز دشمنان تلاش فراوانی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها انجام می‌دهند و تلاش می‌کنند معنویات و اخلاق اسلامی را کمرنگ کنند که باید با اقدامات فرهنگی در برابر آنها ایستادگی کنیم و نباید اجازه دهیم، جوانان را منحرف کنند.

گنجی خاطر نشان کرد: وحدت و اتحاد مردم و مسئولان یک امر مهم است که باید در سایه تعالیم اسلامی در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول