اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر:

بعثت پیامبر(ص) اساسی‌ترین امر برای تربیت انسان‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: بعثت پیامبر(ص) اساسی‌ترین و محوری‌ترین امر برای تربیت انسان‌ها است.

بعثت پیامبر(ص) اساسی‌ترین امر برای تربیت انسان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ملا عبدالله غفوری در مراسم گرامیداشت سالروز بعثت پیامبر اعظم(ص) که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان روانسر برگزار شد، گفت: بعثت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) اسباب ارتقای علم و دانش و فرهنگ بشریت را فراهم کرد.

غفوری اظهار کرد: بعثت مدال افتخار و ارزشمندی برای پیامبر(ص) است، چراکه بعثت به‌وسیله حکمت‌های جاودانه قرآنی انجام شد.

وی وحدت را بارزترین ویژگی بعثت رسول خدا برشمرد و افزود: بعثت پیامبر بزرگوار اسلام واقعه‌ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده و منشا تمام فضیلت‌ها و فیوضات برای انسان‌ها است.

غفوری تصریح کرد: بعثت پیامبر اسلام(ص) اساسی‌ترین و محوری‌ترین امر برای تربیت انسان‌ها بوده و تکمیل مکارم اخلاقی و ارزش‌های انسانی و اسلامی از ثمرات این روز بزرگ است.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز اسلام و ارزش‌های اسلامی حفظ شده است و با تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری وحدت در جهان اسلام شکل گرفته که خارج از تصورات استکبار بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر نیز در این مراسم گفت: شخصیت حضرت محمد(ص) در تاریخ بشریت بی‌نظیر و یگانه بوده و سراسر زندگی آن پیامبر عظیم‌الشان، درس و الگو برای تمام مسلمانان است.

وی افزود: مبعث که سرچشمه نزول رحمت الهی بر جمیع‌ بندگان است، از طریق وجود نازنین خاتم انبیا(ص) حادث شده و از ویژگی‌هایی، مانند معنویت، عدالت، منطق و اخلاق برخوردار بوده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول