اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل ‌سنت روانسر:

حب فاطمه و اولادش حب به پیامبر و خداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل‌سنت روانسر گفت‌: حب فاطمه و اولادش حب به پیامبر و خداست و این در کتب معتبر اهل‌ سنت آمده است.

حب فاطمه و اولادش حب به پیامبر و خداست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملا‌عبداالله غفوری در همایش تجلیل از مدرسان و طلاب مدارس دینی اهل‌ سنت که امروز در آمفی‌تئاتر شرکت نفت برگزار شد اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) محبوب‌ترین اولاد پیامبر اکرم است که لقب ام‌ابیها از جانب پیامبر گرفت.

غفوری تصریح کرد: در تاریخ اهل‌سنت آمده است که محبت به فاطمه محبت به پیامبر و خداست و بغض به آن حضرت نیز بغض به پیامبر و خداست و این نشان از جایگاه والای آن حضرت دارد.

وی افزود: نخستین کسی که به پیامبر ملحق شد حضرت زهرا(س) بود‌.

امام جمعه اهل سنت با بیان اینکه در روایات شیعه و سنی آمده است کسی که صلوات برمحمد و آل او ندهد نمازش مقبول نیست و این موضوع نشان از شان و منزلت و جایگاه حضرت زهرا و اولاد گرامی ایشان در نزد پروردگار است.

وی با اشاره به ولادت امام خمینی(ره) اظهار کرد: میلاد امام باید برای همه مسلمانان مهم و ازرشمند باشد چون امام باعث تحول و بیداری و جهش‌ اسلامی در جهان شد‌.

غفوری تصریح کرد: این عظمت برای ایران از سایه اخلاص‌، جدیت و ایمان امام خمینی(ره) است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکتش به استان و شهر پاوه بر تولید علم و علم پروری در بین اهل‌ سنت تاکید داشت که ما باید فرصت را غنیمت شمرده و با توجه به عنایات مسئولان از این فرصت در جهت پیشرفت خود استفاده کنیم.

امام جمعه اهل‌سنت روانسر در پایان ایران را منشاء بیداری سراسر جهان دانست.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول