اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به هتک حرمت امام هادی(ع):

شیعیان جهان ارادت خود را به خاندان پیامبر(ص) نشان دهند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: شیعیان و تمام آزادگان بایستی عمق ارادت قلبی و تعلق خاطر خود را نه تنها با شادی در سالروز تولد ایشان و خاندان پاک پیامبر(ص) بلکه با عزاداری در ایام شهادت آن بزرگواران نشان دهند.

شیعیان جهان ارادت خود را به خاندان پیامبر(ص) نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی، اهانت ‌کننده به این امام همام را فردی گمراه خواند و اظهار کرد: محکوم‌ کردن این عمل غیر اخلاقی از سوی انسان‌های آزاداندیش، راهی برای اثبات ارادت قلبی به این بزرگوار و جلوگیری از تکرار آن است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سوم رجب، سالروز شهادت امام علی‌النقی(ع) درباره مناقب ایشان گفت: دهمین امام شیعیان در طول دوران امامت خود، منشأ برکات فراوانی برای انسان‌های عصر خویش و نیز نسل‌های بعدی بودند که زیارت جامعه کبیره یکی از آنهاست.

استاندار خراسان‌‌رضوی ادامه داد: محکوم ‌کردن این عمل غیر اخلاقی از سوی انسان‌های آزاداندیش، راهی برای اثبات ارادت قلبی به این بزرگوار و جلوگیری از تکرار آن است.

صلاحی ابراز امیدواری کرد: با عنایت خداوند متعال مرتکب شوندگان این رفتار قبیح بسزای عملشان برسند و مایه عبرت دیگران شوند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول