اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

تکمیل شهرک پیامبر اعظم(ص)‌ بندرعباس تا پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از تکمیل شهرک پیامبر اعظم(ص) تا پایان دولت دهم خبر داد.

تکمیل شهرک پیامبر اعظم(ص)‌ بندرعباس تا پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی نیکزاد در حاشیه سفر خود به هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر تکمیل شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس تا پایان دولت دهم، اظهار داشت: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس شامل بیش از 40 هزار واحد مسکونی مهر است که پیش‌بینی می‌شود حداقل 120 هزار نفر در آن مستقر شوند و این طرح بزرگ باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسد.

وی ادامه داد: این شهرک در حال حاضر با برخی مشکلات تاسیساتی و سیمای شهری مواجه است که طی تصمیمات گرفته شده این مشکلات نیز برطرف خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی تکمیل شهرک پیامبر اعظم را یکی از عوامل کاهش قیمت مسکن در بندرعباس در آینده دانست و افزود: با توجه به تخلیه بخش زیادی از منازل استیجاری شهر بندرعباس پس از تکمیل شهرک پیامبر اعظم، شاهد کاهش قیمت مسکن در بندرعباس خواهیم بود.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آخرین وضعیت راه‌آهن شیراز – بندرعباس، بیان داشت: پیمانکار قبلی این طرح به علت ارتباط با شرکت " امیرمنصور آریا " و دست داشتن در اختلاس خلع شد و هم‌اکنون باید پیمانکار جدیدی برای این طرح مشخص شود.

وی اضافه کرد: طی یک ماه آینده با درج آگهی و برگزاری مزایده شرکت جدیدی برای اجرای طرح راه‌آهن شیراز – بندرعباس مشخص خواهد شد.

نیکزاد هم‌چنین در خصوص وام 40 میلیونی مسکن خبرنگاران گفت: تمام خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند از این وام با سود 12 درصد استفاده کنند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول