اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

رهبر انقلاب با مدیریت پیامبرگونه توطئه‌های دشمنان را از بین بردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: آیت‌الله خامنه‌ای با مدیریت پیامبرگونه خود طی 24 سال گذشته، توطئه‌های دشمنان را به خاک و خاشاک تبدیل کردند.

رهبر انقلاب با مدیریت پیامبرگونه توطئه‌های دشمنان را از بین بردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: آیت‌الله خامنه‌ای با رهبری زیرکانه خود، توطئه‌های دشمنان علیه جهان اسلام را به زباله‌دان تاریخ سپرد.

وی افزود: حمله عراق به کویت، حادثه 11 سپتامبر، نوع برخورد با طالبان و حادثه تلخ دوم خردادماه، گوشه‌ای از توطئه‌های جهان کفر بر علیه مسلمانان بود که آیت‌الله خامنه‌ای با مدیریت خود آنها را به خاک و خاشاک تبدیل کرد.

امام جمعه زاهدان به هیاهوی رسانه‌ای کشورهای غربی در روزهای پایانی عمر با برکت امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌های غربی زمانی که حال وخیم امام خمینی(ره) را مشاهده کردند از به پایان رسیدن عمر نظام خبر دادند.

سلیمانی اضافه کرد: آنها پیش‌بینی کردند که پس از ارتحال امام خمینی(ره)، عمر نظام جمهوری اسلامی ایران در شعله‌های جنگ داخلی به پایان می‌رسد.

وی افزود: اما امام خمینی(ره) با ارائه نظریه ولایت‌فقیه و تثبیت آن در قانون اساسی، مهر باطل بر فرضیه‌های دشمن زد.

خطیب جمعه زاهدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شناسایی آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان ولی‌فقیه، کشتی اسلام را به صاحب حقش سپرد، گفت: امام خمینی اعتقاد راسخ ‌به ‌رهبری آیت‌الله خامنه‌ای داشت به گونه‌ای که در وصف ایشان، تعابیر فراوانی را به کار برده است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول