اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی منطقه آزاد قشم:

ظرفیت بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش ظرفیت بیمارستان جدید این جزیره از 96 به 143 تخت خبر داد.

ظرفیت بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمدهادی کاشانچی در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: خدمات درمانی در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال‌ جاری با اعتبارات سازمان منطقه آزاد و به ‌عنوان مرحله نخست و در حد یک بیمارستان با انجام عمل جراحی متعارف ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و ایجاد بخش‌های تخصصی در آن با هدف ارائه خدمات ویژه درمانی و پاسخ‌گویی به مراجعات مردم به ویژه در منطقه خلیج فارس از برنامه‌های آتی این سازمان است.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال برای ساخت این پروژه بهداشتی و درمانی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم هزینه شده و طی دو ماه آینده نیز تجهیزات اساسی و کلیدی بخش ساختمانی و پزشکی این بیمارستان با رقمی معادل 240 میلیارد ریال خریداری خواهد شد.

کاشانچی خاطرنشان کرد: بیمارستان 143 تخت‌خوابی پیامبر اعظم(ص) به‌ عنوان یک پروژه زیربنایی نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذار در منطقه آزاد قشم ایفا خواهد کرد.

وی یادآور شد: با تجهیز کامل این پروژه مهم بهداشتی و درمانی با افزایش 143 تخت و احداث فضای بیمارستان به 151 هزار مترمربع زیربنا، پیش‌بینی می‌شود یکی از مشکلات مهم پیش روی مردم این جزیره برداشته شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول