اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس:

نگاه نمایندگان حمایت از همه مدیران منطقه‌ای است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: اصالت نگاه نمایندگان حمایت از همه مدیران منطقه‌ای است.

نگاه نمایندگان حمایت از همه مدیران منطقه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمد رضا خان‌محمدی ظهر امروز در همایش «روزی برای خرم‌دره» به اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: ما باید برای رفع محرومیت و کمک به محرومان حرکتی داشته باشیم.

وی افزود: یک سال باقی مانده از عمر دولت دهم فرصت خوبی است که همگان باید دست در دست هم داده و در راستای توسعه منطقه و رفع مشکلات گام برداریم.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی افزود: اصالت نگاه ما حمایت از همه مدیران منطقه‌ای است که یکی از دلایل این است که نباید فرصت خدمت‌رسانی از مدیری گرفته شود چرا که در غیر این صورت در دو دنیا باید پاسخگو باشیم.

وی بر لزوم حمایت از مسئولان تلاش‌گر و خدوم تاکید و خاطرنشان کرد: اینکه برویم کشف کنیم که فلانی در زمان انتخابات در کدام جناح بوده و آیا با ما بوده یا نه، کار نادرست و اشتباهی است.

خان‌محمدی افزود: ما بر این معتقدیم که باید از همه ظرفیت‌ مدیران بهره‌‌گیری شود.اگر مدیرانی هنوز در فضای انتخابات بوده و به دنبال این هستند که شمعی را بر تاریکی بیفزایند، از اقتدار نظارتی استفاده کرده و تذکر خواهیم داد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول