اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مرند در پاسخ به شایعات:

دخالتی در عزل و نصب‌ مدیران نداشتم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مرند در مجلس در شورای اسلامی با کذب خواندن دخالتش در عزل و نصب مدیران منطقه گفت: به هیچ‌وجه دخالتی در این امور نداشتم.

دخالتی در عزل و نصب‌ مدیران نداشتم

محمد حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند، با اشاره به شایعاتی که در خصوص دخالت وی در عزل و نصب مدیران منطقه منتشر شده، افزود: در هفته جاری تعدادی عزل و نصب صورت گرفته که ربطی به من نداشته و از سوی مسئولان شهرستان بوده است.

وی تاکید کرد: در زمان انتخابات و تبلیغات یکی از نزدیکان که خیلی هم در ستاد زحمت کشیده بود و انتظار داشت در مدیریت ایشان نظر بدهم، تمایلی به کار خود نداشته و معتقدم تا زمانیکه فردی در پست خود لایق خدمتگزاری است نباید جابه‌جا شود.

نماینده مردم مرند در مجلس نهم همچنین گفت: در انتقال و جابه‌جایی رئیس اداره گاز شهرستان مرند که یکی از مدیران لایق و موفق در منطقه بود، هیچ‌گونه دخالتی نداشتم و حتی به این موضوع اعتراض کردم زیرا معتقدم که باید نیروهای ارزشی را در منطقه حمایت کرد.

حسن‌نژاد در ادامه افزود: اگر فکرمان فقط معطوف به عزل و نصب مدیران باشد نخواهیم توانست برای منطقه مفید واقع شده و در شرایطی که در منطقه ما بیشترین افراد جویای کار را تحصیلکرده‌ها تشکیل می‌دهند، رسیدن به ایجاد اشتغال پایدار معطل می‌ماند.

وی تاکید کرد: با تعامل بیشتر بین مسئولان ادارات و نهادهای دولتی خواهیم توانست از عهده این مسئولیت سنگین که انقلاب اسلامی با نثار هزاران خون شهید و تلاش و فداکاری‌های انسان‌های با ارزش بر گردن ما گذاشته، به‌خوبی برآییم.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول