اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان سبزوار صورت می‌گیرد

برگزاری نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: سی و هشتمین نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه سه کشور از فردا به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار برگزار می‌شود.

برگزاری نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور

سیدنورالله رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: در این نشست 18 دانشگاه دولتی شمال و شمال‌شرق کشور، از استان‌‌های گیلان، سمنان، مازندران، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی فردا در محل سالن کنفرانس پردیس دانشگاه حکیم سبزواری گردهم جمع می‌شوند تا در این نشست با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

وی افزود: در این نشست، مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها به طرح موضوعات و دیدگاه‌های مختلف در ارتباط با مسائل مطروح شده در حیطه مدیریتی خود خواهد پرداخت و به صورت مجزا آنها را مورد نقد و بررسی قرار می‌‌دهند.

رضوی ادامه داد: در این نشست نیز زنجانی معاون مدیرکل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور می‌یابد و از نزدیک نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای مناسب مدیران دانشگاه‌های دولتی منطقه سه کشور را بررسی می‌‌کند.

وی از برگزاری دو کارگاه تخصصی تحت عناوین "روش‌شناسی و آسیب‌شناسی فرهنگی و مدیریت کاری" در حاشیه این نشست خبر داد و اظهار داشت: در این نشست هم‌چنین فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در سال جاری را به شور می‌گذارند.

رضوی تبادل نظر، بررسی نقطه نظرات مدیران هر دانشگاه، تبادل اندیشه و طرح‌های مفید، بکارگیری مناسب روش‌های اجرایی طرح‌های فرهنگی، ارائه راهکارهای مناسب، گسترش و تقویت علوم فرهنگی براساس تجارب و ... را از جمله اهداف برگزاری این نشست فرهنگی عنوان کرد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول