اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

معدل روی کار آمدن مدیران بومی در گلستان بیشتر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: معدل روی کار آمدن مدیران بومی در گلستان بیشتر از مدیران غیر بومی است.

معدل روی کار آمدن مدیران بومی در گلستان بیشتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری شامگاه دوشنبه در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: نمایندگان، در روی کار آمدن مدیران، هیچ اختیاری ندارند، ولی در این خصوص پیگیری‎هایی شده است.
وی بیان داشت: یکی از تفاوت‎هایی که دولت احمدی‎نژاد با دولت‎های قبلی دارد این است که این دولت توجهی به مسائل حزبی ندارد، اما این موارد در دولت‎های گذشته زیاد به چشم می‎خورد چنانچه اگر رئیس حزب مشارکت در گلستان چیزی می‎گفت، رئیس جمهور مشارکت نیز همان را انجام می‎داد چون مصالح حزبی را بر مصالح مردم، مقدم ترجیح می‎دادند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص پتروشیمی گلستان ابراز داشت: یکی از معضلات این پروژه قبل از گرفتن مصوبه دولت این بود که برای تسهیلات ارزی و ریالی، بانک ملی ایران، تسهیلاتی در اختیار پتروشیمی قرار دهد؛ اما 20 شرط سنگینی که از سوی این بانک برای مهلت یکساله برنامه‎ریزی شده بود عملیاتی و مقدور واقع نشد، بانک نیز چون از مهلت قانونی برای دادن تسهیلات گذشته بود از دادن آن به پتروشیمی گلستان خودداری کرد.
طاهری با اشاره به اینکه با پیگیری‎های متعدد، توانستیم زمینه تسهیلات پتروشیمی گلستان را برای شش ماه آینده فراهم کنیم، عنوان کرد: با پیگیری‎های نمایندگان استان و شخص استاندار سعی شده تا موانع پتروشیمی، هر چه زودتر برطرف شود.
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد استاندار گلستان را چگونه ارزیابی می‎کنید، پاسخ داد: نمره ایشان، نمره قبولی بسیار بالایی است و از لحاظ سیاسی و حزب‎اللهی بودن نیز بسیار عالی است و از لحاظ  عملکرد نیز تلاش زیادی را از استاندار شاهد بوده‎ایم چرا که هیچگاه در پیگیری‎ها کوتاهی نکرده‌اند.
انتهای پیام/ن۲۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول