اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

منشا حرکت مدیران دیدگاه رهبری باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: منشا حرکت مدیران، دیدگاه رهبری باشد.

منشا حرکت مدیران دیدگاه رهبری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور بیان داشت: گرچه مدیران نقش اجرایی دارند اما قبل از آن نقش فکری، اندیشه‌ای و استراتژیک دارند که باید در چهارچوب نظام و جامعه حرکت کنند.

وی اذعان داشت: مدیر نظام جمهوری اسلامی مناسبات درون نظام را پذیرفته است و مهم‌ترین منشاء حرکت مدیران نظام برخاسته از دیدگاه ولی زمان و رهبری باید باشد.

فیاضی به بیانات رهبری در دیدار مسئولان اشاره کرد و ابراز داشت: رهبری توقف،  غرور، اشرافی‌گری، غفلت، لذت‌جویی و...را برای مسئولان نظام اسلامی ممنوع دانستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی هدیه الهی است و اندیشه انبیا و اولیاء که بدست امام راحل و مردم به بار نشست، باید دقت کنیم و از این هدیه پاسداری کنیم، مردم وظیفه خود را در قبال انقلاب و نظام همواره انجام داده و می‌دهند و بیشتر بار آن هم بر دوش طبقات ضعیف جامعه است و ما مامور به وظیفه هستیم.

فصل جدید خدمتگذاری

فیاضی ادامه داد: اکنون در شهرستان به جهت انرژی جدید (نماینده و امام جمعه جدید) فصل جدید خدمتگذاری آغاز شده است و نگاه خدمتگذاری نگاهی شفاف‌تر شد، گام اول را مردم برداشتند و انتظاراتی دارند، گام دوم را باید ما برداریم، باید در کنار هم و با هم کار کنیم و به آرمان‌های نظام در جامعه و شهرستان فکر کنیم، استراتژی محل ماموریت خودمان را روشن کنیم.

وی تصریح کرد: در این گام وحدت نظر و وحدت عمل با همفکری و تعامل و حمایت ضروری است و لازم است مطالبات شهرستان از طریق ادارات کل پیگیری شود و نماینده هم از راه‌های قانونی پیگیری و حمایت‌های لازم را داشته باشد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سرعت عمل باید بالاتر برود و بیشتر شود زیرا ما امروز تکلیف داریم و نباید فکر کنیم که آیا در آینده هستیم و مسئولیت داریم یا خیر؟

ارباب‌رجوع‌تراشی ممنوع

فیاضی با تاکید بر سکونت مدیران غیربومی در شهرستان و وقت‌گذاری بیشتر ابراز داشت: مسئولان باید برنامه‌ریزی داشته باشند امور ارباب رجوع را در همان ادارات مربوطه به انجام برسانند و از ارباب رجوع تراشی برای سایر ادارات از جمله فرمانداری، نماینده و ادارات کل جدا پرهیز شود که در شان این مردم نیست.

وی اظهار داشت: این مردم پشتوانه نظام هستند و در نشست‌های هسته‌ای نیز پشتوانه اصلی مردم هستند و اگر به چشم‌انداز روشنی می‌رسیم به پشتوانه همین قدرت مردمی است.

دخالتی در امور مدیریتی شهر ندارم

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از هفتم خرداد که به‌عنوان نماینده رسما کارم را شروع کردم دخالتی در امور مدیریتی شهرستان نداشته و نخواهم داشت و در امور دیگران هم دخالت ندارم اما از این تاریخ نماینده شهرستان من هستم و اجازه نمی‌دهم کس دیگری در امور شهرستان دخالت کند.

وی افزود: از حقی که نظام به من داده عقب‌نشینی نمی‌کنم اگر از این حق عقب‌نشینی کنم خیانت کردم، باید بپذیریم که در این شهرستان اتفاقی افتاده و بنده هم سرباز نظام هستم و تکلیف دارم و تقاضا دارم هر نوع اموری که به شهرستان مربوط است با هماهنگی مسئولان وقت و اینجانب باشد.

فیاضی تصریح کرد: در عین حال از کمک دیگران هم استقبال می‌کنم و با شتاب بیشتری باید کار شود و برای سال‌های آتی نیز برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول