اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج:

اجرای نظام آموزشی جدید نیازمند همکاری مدیران مدارس است

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با اشاره به اجرای نظام آموزشی 3ـ3ـ6 به عنوان یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های پیش‌رو در سال‌تحصیلی جدید، تحقق آن را نیازمند همکاری مدیران مدارس خواند.

اجرای نظام آموزشی جدید نیازمند همکاری مدیران مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر میرزایی ظهر امروز در جمع مدیران مدارس راهنمایی شهرستان سنندج اظهار کرد: این نظام آموزشی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این نظام آموزشی باید مدیران مدارس با همدلی، پشتکار و هماهنگی بسترهای مناسب اجرای این سند عظیم ملی را در کلاس و مدرسه فراهم کنند تا با اجرای آن شاهد تحولات اساسی در کلاس و مدرسه باشیم.

وی با بیان ویژگی‌های ساختار جدید آموزشی و تربیتی 3-3-6، از مدیران خواست که ثبت‌نام دانش‌آموزان را تا 15 تیرماه به اتمام برسانند و مشخصات دانش‌آموزان را در سامانه ثبت‌نام ثبت درج نمایند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج یادآور شد: همچنین آگاه‌سازی والدین در خصوص نظام جدید آموزشی نیز یک ضرورت است و باید در این راستا تلاش جدی صورت گیرد.

میرزایی بیان کرد: علاوه بر اجرای این نظام آموزشی، یک نوبته کردن مدارس در شهرستان سنندج نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای تحول سند بنیادین شکل گرفت.

این گردهمایی در سالن اجتماعات این مدیریت با حضور سرپرست، معاونین، کارشناس مسئولان آموزش راهنمایی و سنجش ناحیه و کلیه مدیران مدارس راهنمایی و مدیران مجتمع‌های روستایی برگزار شد.

انتهای پیام/صا30ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول