اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار فرماندار نهبندان:

تعلل مدیران در جذب اعتبار پذیرفتنی نیست/ مدیران کم‌کار معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نهبندان که در جذب اعتبارات برای این شهرستان کم‌کاری کرده و درصد جذب کمی را داشته باشند در پایان سال مالی به مردم معرفی می‌شوند.

تعلل مدیران در جذب اعتبار پذیرفتنی نیست/ مدیران کم‌کار معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی نهبندان اظهار داشت: برخی از مدیران اجرایی شهرستان، پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات دستگاه مربوطه را به پایان سال مالی یعنی خرداد‌ماه موکول می‌کنند که این دسته از مدیران در راستای درصد جذب کم اعتبارات باید به مردم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های مختلف استانی برای جذب اعتبارات استانی و ملی باید تلاش ویژه‌ای را داشته باشند.

تعریف پروژه‌های جدید نهبندان بر مبنای سند توسعه

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه سند توسعه نهبندان تهیه شده و سال به سال بر اساس این سند و نیازمندی‌ها و استعدادهای شهرستان به پیش می‌رویم، یادآور شد: تعریف و اجرای پروژه‌های جدید بر مبنای سند توسعه نهبندان صورت می‌گیرد.

شرافتی با بیان اینکه سال آینده پایان دولت کریمه و عدالت‌محور است، تصریح کرد: اعتبارات اختصاصی و جذب شده برای نهبندان بر اساس چهار محور اصلی هزینه می‌شود.

وی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توازن توزیع و هزینه اعتبارات در سرفصل‌های مختلف از قبیل فرهنگی، آموزشی، عمرانی، خدماتی و کشاورزی، تعریف پروژه‌هایی بر اساس سند توسعه نهبندان و  پیش‌بینی طرح‌هایی برای افزایش شاخص‌های مختلف شهرستان را چهار محور اصلی برای اختصاص و صرف اعتبارات در این شهرستان طی سال مالی آینده عنوان کرد.

ابلاغ 60 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات حوادث به خراسان جنوبی

فرماندار نهبندان از برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات سال مالی 91 در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: مدیران شهرستان باید تمام پروژه‌های نیمه تمام و پیشنهادی خود را آماده و به فرمانداری نهبندان ارسال کنند تا اعتبارات کافی و لازم برای طرح‌های آنان مصوب و اختصاص یابد.

شرافتی از ابلاغ مبلغ 60 میلیارد تومان اعتبار از محل حوادث و امورات زیربنایی به خراسان‌جنوبی در سال جاری خبر داد و افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب سهمیه و مبلغی از این اعتبار پروژه‌هایی را تعریف و برای تحقق جذب اعتبارات پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مدیران نباید برای تعریف طرح‌های زیربنایی عمران شهری و روستایی سلیقه‌ای عمل کنند، اظهار داشت: تعریف و اجرای طرح‌های زیربنایی باید بر مبنای کار کارشناسی شده و نیازمندی‌های هر منطقه باشد.

فرماندار نهبندان ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نهبندان برای رفع چهره محرومیت و افزایش شاخص‌های شهرستان به منظور جذب اعتبارات باید تلاش مضاعف و پیگیری‌های مجدانه‌ای با ادارات کل مربوطه داشته باشند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول