اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

جلسات اداری در ساعات غیر‌اداری برگزار شود/ مردم نباید منتظر مدیران بمانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان برگزاری بسیاری از جلسات نهبندان به ویژه شورای اداری شهرستان در وقت غیر اداری را ستود و گفت: جلسات اداری در ساعات غیر اداری برگزار شود.

جلسات اداری در ساعات غیر‌اداری برگزار شود/ مردم نباید منتظر مدیران بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی صبح امروز در شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار کرد: برگزاری بسیاری از جلسات نهبندان به ویژه شورای اداری شهرستان در وقت غیر اداری یکی از اقدامات و برنامه‌های خوب مقام عالی دولت در نهبندان است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات سنگینی که نیاز به زمان زیاد دارد، در ساعات غیراداری و بعدازظهرها و شب‌ها در نهبندان سبب می‌شود تا مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمان اداری به امور و مراجعات مردم و ارباب رجوع رسیدگی کنند و آن‌ها منتظر مسئولان پشت در نمانند.

امام جمعه نهبندان اضافه کرد: شایسته است به منظور رسیدگی سریع‌تر و بهتر به مراجعات مردمی و پاسخگویی ارباب رجوع در ادارات توسط مدیران، این مهم از نهبندان به سایر شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی سرایت پیدا کند.

خزاعی با بیان اینکه قرائت خطبه‌های نهج‌البلاغه و بازگو کردن اهداف فرمایشات و خطبه‌های امام علی (ع) در جلسه شورای اداری شهرستان از دیرباز مرسوم و ضروری است، تصریح کرد: بهترین فرمایشات و دستورالعمل‌ها برای خدمت به مردم را این امام معصوم فرموده و خدمت‌ بی‌منت به مردم شایسته و برازنده حاکمیت اسلامی و ولایی است.

امام جمعه نهبندان اظهار کرد: امام علی (ع) در فرازی از نهج‌البلاغه فرمودند"به خدا قسم من شما را به کاری امر نمی‌کنم مگر آن‌که خود آن کار را انجام داده باشم و شما را از کاری باز نمی‌دارم مگر آن‌که خود آن کار را انجام نداده باشم".

خزاعی با اشاره به اینکه ائمه (ع) و بزرگان دینی خود عامل به عمل بودند، یادآور شد: اگر بخواهیم فرهنگ‌ها و حرکات حسنه را در جامعه ترویج و تبیین کنیم باید خود به موازین و ارزش‌های آن فرهنگ پایبند بوده و عمل کنیم.

وی تصریح کرد: بیانات امام علی (ع) درباره خدمت‌رسانی باید نصب‌العین مدیران و کارگزاران دولت اسلامی قرار گیرد و مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم باید سعه صدر و صداقت را مد‌نظر قرار دهند.

امام جمعه نهبندان افزود: خدمت‌رسانی صادقانه به مردم سبب رضایت‌مندی مردم، اعتمادافزایی مردم نسبت به نظام و دولت و پیشبرد اهداف عالیه نظام دینی می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول