اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی:

مدیران دستگاه‌ها از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌ها باید از اعمال سلیقه‌های شخصی در خدمت به مردم پرهیز کنند.

مدیران دستگاه‌ها از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور، حجت‌الاسلام وحید احمدی امروز در شورای اداری این شهرستان بیان داشت: خدمت به مردم با تعامل و همدلی مدیران دستگاه‌های مختلف، ضمن حفظ استقلال و تفکیک قوا امکان‌پذیر است.

احمدی تصریح کرد: قبول مسئولیت و پوشیدن لباس خدمت، انسان را زیر دین مردم قرار می‌دهد و همه مسئولان موظفند با سخت‌کوشی و تلاش بیشتر و به دور از تعلقات شخصی، در خدمت به مردم نجیب منطقه کوشا باشند.

وی ضمن تشریح حدود اختیارات و وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجلس در نظام الهی ما برخلاف بسیاری از نظام‌های مدعی در دنیا، به معنی واقعی کلمه عصاره ملت و تبلوری عینی از مردم‌سالاری دینی است.

احمدی تصریح کرد: هیچ‌کس و در هیچ رده‌ای مجاز نیست از موقعیتی که در اختیارش قرار گرفته، برای انتقام یا تسویه‌حساب‌های شخصی و گروهی و به نوعی عقده‌گشایی استفاده کند.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر پست‌های مدیریتی ماندنی بود به ما نمی‌رسید، تاکید کرد: تعامل بین مدیران دستگاه‌ها و پرهیز از اعمال سلیقه‌های شخصی در خدمت به مردم، راهی است که ما را در خدمت‌گزاری بهتر به هم‌وطنانمان در دوره مدیریتی که در اختیار داریم یاری می‌کند.

فرماندار کنگاور هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان گفت: در حال حاضر یکصد و پنجاه و هشت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یکصد و چهل و سه میلیارد ریال در شهرستان کنگاور در حال اجراست.

حشمت‌الله عزیزی افزود: پروژه‌های مذکور در مجموع بیش از هفتاد و پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی احداث 2 قطعه از راه‌آهن غرب کشور به‌طول بیش از هفده کیلومتر و نیز احداث سد آناهیتا را مهمترین پروژه‌های شهرستان برشمرد. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول