اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان:

باید در زمینه حمایت از تولید ملی روان‌سازی شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: باید در زمینه حمایت از تولید ملی روان‌سازی شود که در این راستا 3 هزار و 500 میلیارد ریال برای سرمایه‌ در گردش واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

باید در زمینه حمایت از تولید ملی روان‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌حیدر نوری بعد از ظهر امروز در هفتمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر در همدان، اظهار کرد: عنصر اساسی در رشد و تولید، ارج‌ نهادن به تولید ملی و حمایت از کارآفرینان است.

وی افزود: حمایت پولی و مالی از تولیدات مورد نیاز جامعه با جهت‌گیری تولید و بودجه کشور، الزام دستگاه‌های اجرایی به منظور پشتیبانی لازم در تمام مراحل تولید و کارآفرینی، فراهم کردن فضای کسب و کار و امید به آینده و به کارگیری ظرفیت‌های خالی در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات از اقدامات انجام شده در استان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری از ظرفیت‌هایی است که در بلندمدت می‌تواند اثرات مطلوبی را به دنبال داشته و ساختمان اصلی پارک طی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و همدان جزو شش استان دارای صنایع مبتنی بر فناوری برتر در کشور است.

وی ادامه داد: در سطح ملی نیز اقدامات خوب و ظرفیت مناسب برای توسعه انجام و صندوق توسعه ملی نیز رقم مناسبی را برای کارآفرینان و طرح‌های دانش‌بنیان پیش‌بینی کرده است.

نوری بیان کرد: بانک‌ها به نرخ روز ارز را تحویل داده و بازگشت آن به ریال است و نرخ سود در بخش کشاورزی و طرح‌های دانش‌بنیان به صفر رسیده است.

وی تصریح کرد: روان‌سازی امری است که باید در زمینه حمایت از تولید ملی مد نظر قرار گیرد که در این راستا 3 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌ در گردش واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده که امید است ابلاغ این طرح هر چه سریعتر به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان اذعان کرد: کارفرمایانی که دارای مشکل پرداخت حق بیمه کارکنان خود به تأمین ‌اجتماعی هستند مهلت دارند تا آذرماه به این سازمان مراجعه کنند تا معوقات آنها بخشوده شود.

وی افزود: به دلیل فراز و فرودهایی که در بازار ارز انجام شده و برخی تجار را دچار ضرر و زیان می‌کند در بند 10 بودجه سال جاری ضررهای ناشی از ارز توسط دولت پرداخت می‌شود.

نوری در پایان گفت: افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند تاکنون اقساط خود را پرداخت کنند در صورت مراجعه به بانک مربوطه، وام‌ها به صورت پنج ‌ساله تقسیط شده و سود آن متناسب با زمان عقد قرارداد دریافت و دیرکردها بخشوده می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول