اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه پایدار در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد

فراخوان پیشنهادات برای توسعه بخش کشاورزی در سال تولید ملی

خبرگزاری فارس: به منظور توسعه پایدار در بخش کشاورزی، جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی اقدام به فراخوان پیشنهادات برای توسعه بخش کشاورزی در سال تولید ملی کرد.

فراخوان پیشنهادات برای توسعه بخش کشاورزی در سال تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پیش‌ازظهر امروز بهرام کیانفر رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: این پیشنهادات در چارچوب مقررات در کمیته پذیرش و بررسی پیشنهادات مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی گفت: به پیشنهادات منتخب ارائه شده براساس دستورالعمل نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات وزارت جهاد کشاورزی (ماده 19) و در راستای اجرای تصویب نامه شماره 776 /ت28426ه- تاریخ 25/1/82 هیات وزیران جوایزی تعلق خواهد گرفت.

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: توسعه پایدار در بخش کشاورزی، حمایت از کار و سرمایه بخش کشاورزی، توزیع بهینه اعتبارات و تسهیلات بخش کشاورزی،افزایش جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بخش کشاورزی و بهبود کیفیت تولیدات کشاورزی از محورهای این فراخوان است.

وی تاکید کرد: تولید محصولات سالم، فناوری‌های مناسب برای بخش کشاورزی، استفاده بهینه از منابع آب و خاک، تنظیم بازار در بخش کشاورزی، ذخیره و نگهداری محصولات کشاورزی، روش‌های نوین آبیاری، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی، تکمیلی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی از دیگر محورهای اختصاصی این پیشنهادات خواهد بود.

کیانفر افزود: بررسی و احیای روش‌های سنتی مفید آبیاری، حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی و حذف واسطه‌ها، ارتقای کیفیت محصولات گلخانه‌ای، افزایش سطح زیرکشت، طرح‌های آبخیزداری، کشف و نگهداری ذخیره‌های ژنتیکی دامی و کشاورزی، اصلاح و بهبود روش‌های تولید محصولات کشاورزی، بهبود روش‌های آموزش روستاییان و کشاورزان، افزایش و بهبود خدمات بیمه‌ای در بخش کشاورزی، اصلاح فرهنگ مصرف در روستاها، روش‌های جلب مشارکت و بسیج مردمی، مصرف بهینه نهاده‌های کشاورزی و بهبود کارایی تولید در واحد سطح از دیگر محورهای اختصاصی این طرح است.

وی تصریح کرد: نوآوری و ابداع روش جدید ارائه خدمات، اصلاح فرآیندهای انجام وظایف و فعالیت‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان و بخش کشاورزی، کاهش زمان و افزایش سرعت انجام کارها، بهبود کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده، بکارگیری فناوری مناسب در انجام فعالیت‌ها و وظایف، از جمله محورهای عمومی طرح پیشنهادات است.

کیانفر افزود: ارتقای سطح انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بدون صرف هزینه، اصلاح ساختار در سازمان و بخش کشاورزی، اصلاح و بهبود در مدیریت نیروی انسانی سازمان، تکریم کارکنان سازمان و ارباب رجوع و جلب مشارکت کارکنان از دیگر محورهای عمومی است.

دبیرخانه نظام پیشنهادات سازمان جهاد کشاورزی در محل گروه نوسازی و تحول اداری سازمان در اتاق شماره 329 قرار داشته و تلفن 4494329 -0411 آماده پاسخگویی به سؤالات مطرح در این زمینه است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول