اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های صدا و سیما:

مراکز استانی مؤثرترین حوزه‌های تولیدی رسانه ملی هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: مراکز استانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی یکی از خلاق‌ترین و مؤثرترین حوزه‌های تولیدی و مدیریتی در رسانه ملی هستند.

مراکز استانی مؤثرترین حوزه‌های تولیدی رسانه ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، کیومرث طهماسبی در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: ظرفیت‌های بومی و محلی استان‌های مختلف، قابلیت صدا و سیما در برنامه‌سازی و تولید محصولات فرهنگی را بالا برده است و رسانه ملی برای استفاده بهینه از این ظرفیت برنامه‌های گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه کشورمان افزود: فعالیت در حوزه فرهنگ و رسانه یکی از نیازهای اصلی امروز جامعه است و مدیران و برنامه‌سازان مراکز استان‌ها که به علت تسلط حرفه‌ای بر تمام حوزه‌های کاری رسانه جزو برنامه‌سازان برتر محسوب می‌شوند، نقش مهمی در این دفاع و مجاهدت فرهنگی دارند.

طهماسبی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز کرمان با وجود فضا و امکانات نسبتا محدود خود، کارنامه خوبی داشته است از برنامه‌سازان مرکز کرمان خواست به کم قانع نشده و برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش کنند زیرا مردم انتظار دارند هر روز شاهد محصولات فرهنگی بهتری باشند. 

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: مراکز استانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی یکی از خلاق‌ترین و مؤثرترین حوزه‌های تولیدی و مدیریتی در رسانه ملی هستند.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گزارشی را از روند فعالیت‌های رسانه استانی در سال‌های گذشته ارائه کرد و با اشاره به افزایش برنامه‌های شبکه استانی سیما به 20 ساعت در روز گفت: معاونت صدای این مرکز آمادگی لازم را برای 24 ساعته کردن برنامه‌ها دارد که با تأمین اعتبار این امر محقق می‌شود.

با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما 100 فرستنده تلویزیونی و اف‌ام و استودیوی جدید پخش اخبار و سالن جدید اجتماعات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان و استانی در صدا و سیمای مرکز کرمان افتتاح شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول