اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

کشت و صنعت مغان نقش پیشگامی خود را در تولید ملی ایفا کند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کشت و صنعت مغان باید نقش پیشتازی خود را در تقویت تولید ملی و ایجاد کار ایرانی ایفا کند.

کشت و صنعت مغان نقش پیشگامی خود را در تولید ملی ایفا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای مختلف کشت و صنعت مغان اظهار داشت: این بنگاه عظیم اقتصادی در سال تولید ملی اصلی‌ترین وظیفه را در ارتقای تولید و بهره‌وری دارد به طوری که کیفیت تولید در این مجموعه یکی از مزایای اصلی و اساسی است.

وی به گستردگی شرکت کشت و صنعت مغان و  ضرورت نوسازی دستگاه‌های مختلف کارخانجات و واحدهای تولیدی این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید از ظرفیت نیروی متخصص داخلی نیز استفاده شود.

معاون عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه در کشت و صنعت مغان کارهای خوبی انجام یافته

و روند رو به رشد آن ادامه خواهد یافت گفت: به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در حال رشد و ترقی است.

بیگدلو تصریح کرد: در مجتمع زراعت این مجموعه بزرگ اقتصادی در سال تولید ملی کارهای مناسبی انجام شده و اراضی زراعی قابل توجهی همچون گندم و کلزا به زیر کشت رفته است به طوری که برداشت کلزا درسطح مزارع امور زراعت شروع شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه گندم یک محصول استراتژیک در تامین مواد غذایی کشور می‌باشد باید در این خصوص تلاش‌های مضاعفی انجام شود و برهمین اساس است که امسال در این شرکت سطح زیر کشت گندم نسبت به سال گذشته 40 درصد از لحاظ سطح زیر کشت افزایش داشته است.

معاون استانداری اردبیل در خصوص محصولات باغی نیز گفت: امروز محصولات سردرختی خوب و با کیفیتی از مجتمع باغات میوه در حال برداشت می‌باشد و امیدوارم بتوانیم با تقویت و برطرف نمودن مشکلات احتمالی به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابیم.

بیگدلو اشتغالزایی را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان ذکر کرد و افزود: با همدلی و تلاش مضاعف و با ایجاد صنایع تبدیلی می‌توانیم نسبت به ایجاد اشتغال مناسب در منطقه دست یابیم.

در ادامه این بازدید مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز بر حل مشکلات احتمالی  بازنشستگی کارگران کشت و صنعت تاکید کرد.

علی وفادار اظهار داشت: بررسی و رفع هرگونه مشکلی که در روند قانونی بازنشستگی کارگران که با عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته می‌شوند از اولویت‌های برنامه تامین اجتماعی می‌باشد.

وی افزود: یکی از شروط اساسی در بازنشستگی با عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور تایید آن در کمیته استانی می‌باشد و در صورتی که عنوان شغل کارگری در احکام کارگزینی ثبت نشده باشد با نظر کمیته و مراجعه به احکام داخلی و نیز گزارش شغل فعلی کارگر در بررسی کمیته مذکور قابل استناد خواهد بود به طوری که روند بازنشستگی با عنوان سخت و زیان‌آور در چارچوب قانون ادامه می‌یابد.

صمد مغانی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت نیز با تاکید بر تعامل و مرتفع نمودن مشکلات کارگران در این خصوص گفت: با عنایت به اینکه قبل از اجرای طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت عناوین شغلی بسیاری از کارگران قید نشده است لذا این روند در بازنشستگی کارگران با عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور مشکلاتی را به وجود آورده که با همکاری و حسن نیت تامین اجتماعی استان و شهرستان بیشتر موارد آن حل گردیده و سایر مشکلات نیز به تدریج در حال بررسی و با تشکیل کمیته‌ای در حال مرتفع شدن می‌باشد.

 همچنین صبح امروز وب سایت اختصاصی جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به آدرس www.moghanind.com راه‌اندازی شد.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشت و صنعت مغان در این خصوص گفت: وب سایت شرکت علاوه بر اطلاع‌رسانی و معرفی شرکت، در خصوص خدمات‌رسانی نیز فعال می‌باشد به طوری که از امکانات آن می‌توان به سامانه ثبت سفارش آنلاین و ارتباط مستقیم وب سایت با یکایک مدیران شرکت اشاره کرد.

صمدمغانی خاطرنشان کرد: آشنایی با سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی عامل مهمی در به روزرسانی اطلاعات می‌باشد بنابراین ایجاد یک وب سایت جذاب برای انتقال اخبار، معرفی تولیدات شرکت و مبادلات و خرید و فروش آنلاین از بدیهی‌ترین اقدامات مورد نیاز در شرکت است.

وی ادامه داد: شرط موفقیت برای به کارگیری اینترنت در پیشرفت همه جانبه، نگاه استراتژیک و همچنین شناخت تمام زوایا و ویژگی‌های ارتباطی اینترنتی می‌باشد که با راه‌اندازی وب سایت شرکت کلیه محصولات موجود و قابل عرضه و تقاضا به مشتریان در سراسر کشور در این سامانه قرار گرفته و دسترسی پرسنل نیز به سامانه اینترنت بزودی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول