اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

تولید ملی اقتدار ملی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: اگر به عمق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پی ببریم حکیمانه بودن آن را درک می‌کنیم زیرا تولید ملی به دنبالش اقتدار و اهمیت ملی یک کشور را می‌سازد.

تولید ملی اقتدار ملی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از خطوط اصلی در سیره و منش امام (ره) دمیدن روح عزت ملی و کالبد کشور است.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مهم در سخنان مقام معظم رهبری این بود که محافل سیاسی دنیا از خطر ایران هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از ایران اسلامی می‌ترسند.

افشارمنش در ارتباط با بصیرت انسان افزود: یکی از تأکیدات و رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب توصیه به بصیرت است و ایشان فرمودند اگر بصیرت نباشد انسان حتی با نیت خوب ممکن است گمراه شود و در راه بد قدم بگذارد.

امام جمعه کهنوج گفت: رحلت حضرت امام بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در 14 خرداد سال 68 در شرایطی بسیار حساس اتفاق افتاد و تحلیل‌های دشمنان بر این بود که پایان عمر امام خمینی (ره) پایان کار انقلاب اسلامی را نیز رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌های غربی بلافاصله پس از رحلت امام خمینی (ره) اعلام کردند با رفتن امام عمر انقلاب به پایان رسید، اما تدبیر دور اندیشانه امام خمینی برای احیای نظر به ولایت فقیه و تثبیت آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی بر فرضیات دشمنان خط بطلان کشید.

وی افزود: ساعاتی پس از رحلت امام با وجود فقدان جانسوز این رهبر فرزانه مجلس خبرگان در حرکتی مدبرانه آیت‌الله خامنه ای را به عنوان رهبر جدید جمهوری اسلامی معرفی کرد و حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع پیکر مطهر امام خمینی (ره) و حمایت بی‌دریغ آنها از مقام معظم رهبری مهر تأییدی بر انتخاب شایسته مجلس خبرگان بود.

افشارمنش بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی نقش رهبری کلیدی و بنیادین است، رهبر فردی آگاه به دین، زمان شناس، قاطع و با تقوا است که سیاست‌های کلان نظام را بر اساس رهنمودهای اسلام تعیین می‌کند.

وی پیرامون شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به نقل از مقام معظم رهبری برای ضرورت نامگذاری امسال به این شعار اظهار داشت: امروز دشمن برای مبارزه با اسلام و جمهوری اسلامی بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شده نه اینکه عرصه‌های دیگر را فراموش کرده باشد.

امام جمعه کهنوج عنوان کرد: دشمنان در زمینه فرهنگ، سیاست و امنیت در همه زمینه‌ها علیه جمهوری اسلامی آنچه از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند.

افشارمنش گفت: اگر به عمق این شعار پی ببریم حکیمانه بودن آن را درک می‌کنیم زیرا تولید ملی به دنبالش اقتدار و اهمیت ملی یک کشور را می‌سازد.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول