اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

حمایت از تولیدات ملی اولویت کاری مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اولویت نخست مسئولان استان حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.

حمایت از تولیدات ملی اولویت کاری مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در همایش مبارزه با قاچاق کالا و مشروبات الکلی شهرستان مریوان اظهار کرد: نگاه شعاری و شکلی به مسائل اقتصادی به‌ویژه تولیدات داخلی مانع تحقق شعار سال است و تا وقتی که نگاه ما به مسائل اقتصادی شعاری، شکلی و نگاه ویترینی باشد عملا کاری انجام نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز زمان زیادی از سال نگذشته است و می‌شود کار بسیاری را در این راستا انجام داد، افزود: امیدواریم با همت و همکاری همه دستگاه‌ها این دغدغه که مقام معظم رهبری دارند را برطرف کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با تاکید بر اینکه نمی‌شود منافع مرزی را بر منافع ملی ترجیح داد، خاطرنشان کرد: امروز اولویت ما حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی بوده و درآمد حاصل از قاچاق کالا شرعاً حرام است و از درآمدی که حرام باشد استفاده نمی‌شود.

صفی‌یاری در ادامه بیانات خود به دیدگاه امام‌خمینی(ره) به موضوع قاچاق اشاره کرد و گفت: حضرت امام شدیداً با قاچاق کالا و مصرف مشروبات الکلی مخالف بوده و آن بزرگوار قاچاق کالا را شرعاً و قانوناً حرام دانسته و قاچاق کالا و دریافت رشوه به هر نحوی و شکلی را حرام دانسته و آن‌ را گناه مضاعف می‌شمردند.

وی در سخنان خود به بیان آثار مخرب و زیان‌آور قاچاق کالا و مصرف مشروبات الکلی پرداخت و گفت: این پدیده آسیب‌های زیادی را به بار می‌آورد که شاید امروز و فردا فرد عامل، این آسیب را احساس نکند ولی در آینده آسیب وارد شدن لقمه حرام در سفره خانواده گریبانگیر فرزندان و نوه و نتیجه آدمی خواهد شد.

وی در پایان از برگزارکنندگان این همایش و حضور باشکوه مردم و مسئولان و به‌ویژه روحانیون محترم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول