اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل:

توجه به کشاورزی اهمیت به تولید ملی است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل گفت: توجه به بخش کشاورزی اهمیت به تولید ملی است چراکه نهاد جهاد کشاورزی، بخش مهمی از تولیدات ملی را بر عهده دارد.

توجه به کشاورزی اهمیت به تولید ملی است

نادر مزینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات و اختیارات دولتی به کارگروه توسعه کشاورزی در سطح استان اصفهان و این شهرستان بسیاری از مشکلات این بخش رفع می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی افزود: در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی نامگذاری شده و با توجه به تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی در شهرستان آران و بیدگل مراسم بزرگداشت این هفته را پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل، دیدار با جانبازان جهاد سازندگی، افتتاح و بهره‌برداری از طرح بخش کشاورزی و تجلیل از کشاورزان نمونه بخش کشاورزی و بازنشستگان جهاد کشاورزی را از جمله برنامه‌های این نهاد در طول هفته جهاد کشاورزی برشمرد.

مزینی، حضور کارکنان اداره جهاد کشاورزی در گلزار شهدای آران و بیدگل شرکت در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، ملاقات عمومی با بهره‌برداران و خانواده‌های کارکنان جهاد را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

میزان کل اراضی کشاورزی شهرستان آران و بیدگل 21 هزار هکتار است و محصولات عمده و استراتژیک این منطقه غلات، ذرت، صیفی، پنبه و باغ پسته بوده و میزان کل تولید بخش زراعت و باغبانی هر ساله این شهرستان 165 هزار تن است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول