اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ورامین:

15 خرداد باعث وحدت و یکپارچگی مسئولان شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ورامین با اشاره به برکات قیام 15 خرداد گفت: 15 خرداد قسمت‌های جدا شده دشت ورامین را به هم پیوند زد.

15 خرداد باعث وحدت و یکپارچگی مسئولان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رضا طباطبایی ساعتی پیش در نشست ستاد هفتم تیر ماه و ارزیابی مراسم 14 و 15 خرداد که در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان برگزار شد، گفت: مراسم‌های امسال 14 و 15 خرداد ویژگی‌های بارز و قابل توجهی داشت.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین اظهار داشت: پس از گذشت 50 سال از این قیام ما شاهد یک همگرایی در سطح منطقه شرق استان تهران بودیم که باید به آن توجه شود، 15 خرداد سبب شد که اعضای جدا شده همگرا گردند.

وی در ادامه بیان داشت: در 15 خرداد شاهد حضور مسئولان تراز اول از قسمت‌های جدا شده از ورامین بودیم و به نوعی 15 خرداد این قسمت ها را به یکدیگر پیوند زد.

طباطبایی افزود: امام جمعه خاور شهر، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز 15 خرداد ورامین حضور یافتند و بسیاری از مسئولان و گروه‌های شهرستان پیشوا نیز در مراسمات گوناگون 15 خرداد حاضر شدند.

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین گفت: این اتفاقات نشان دهنده آن است که همچنان خیرات و برکات 15 خرداد شامل حال مردم این منطقه می‌شود و 15 خرداد سبب ایجاد یک وحدت و یکپارچگی بین مسئولان دشت ورامین شد و این یک پدیده بسیار مهم و مقدمه ای برای برگزاری مراسم باشکوه نیم قرن 15 خرداد در سال آینده با حضور مسئولان تراز اول دشت ورامین که از ابتدای پاکدشت تا انتهای رودخانه شور امتداد دارد، شد.

بخشدار مرکزی ورامین در پایان از آمادگی برگزاری یک مراسم شهرستانی و سطح بالا در روستای احمد آباد بخش مرکزی خبر داد.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول