اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک هرمزگان:

نقش قیام 15 خرداد در شکل‌گیری انقلاب انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: قیام 15 خرداد سال 42 یکی دیگر از رویدادهای ماندگار و اثرگذار به شمار می‌رود که نقش آن در روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است.

نقش قیام 15 خرداد در شکل‌گیری انقلاب انکارناپذیر است

جواد قناعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک از حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بزرگ‌ترین افتخار عصر حاضر یاد کرد و افزود: وی با رهبری خردمندانه خود ضمن به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران، تأثیرات شگرفی را بر تفکرات آزادی‌خواهانه و استقلال‌طلبانه ملت‌های مستضعف جهان برجای گذاشت که در طول تاریخ معاصر، بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی که مرهون مجاهدت‌های آن بزرگوار و همراهی و هم‌دلی مردم غیور و مسلمان ایران با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب بود به جهانیان نشان داد که با وجود استحکام ظاهری و نفوذ ناپذیری دیوارهای بلند نظام سلطه بین‌الملل، چگونه می‌توان با اتکا بر ایمان و اراده مردمی بر مستکبران عالم چیره شد و آزادی و استقلال خود را به دست آورد.

فرماندار بستک افزود: قیام 15 خرداد سال 42 نیز یکی دیگر از رویدادهای ماندگار و اثرگذار است که نقش آن در روند شکل گیری انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است.

قناعتی اظهار داشت: بی‌تردید نائل شدن خیل عظیمی از ملت خداجوی ایران به ویژه جوانان رشید و زنان و مردان غیرتمند به مرتبه عظیم شهادت در آن روز، سد عظیم قدرت شیطانی را متزلزل کرد و زمینه از هم فروپاشیدگی رژیم منحوس و منفور پهلوی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه "14 خرداد، روز فراق رهبر حماسه و ایثار است"، افزود: این روز، روز وداع با پاک‌مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزادمردی بی‌مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان و رشید ایران به ارمغان آورد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جان‌گداز ایشان و شهدای والامقام 15 خرداد را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان هرمزگان و شهرستان بستک تسلیت گفت.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول