اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ورامین:

ترویج فرهنگ 15 خرداد وظیفه دینی مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی ورامین با تاکید بر ترویج فرهنگ 15 خرداد گفت: اشاعه فرهنگ 15 خرداد وظیفه دینی مردم و مسئولان است.

ترویج فرهنگ 15 خرداد وظیفه دینی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران مهدی کردبچه در نشست انفورماتیک شهرستان ورامین با ارائه گزارشی در مورد مسابقه ملی وبلاگ خرداد گفت: حدود 83 وبلاگ از 5 دانشگاه کشور به دبیرخانه این مسابقات ارسال شد که پس از بررسی‌های اولیه تعداد 29 وبلاگ که حداقل آیتم‌ها را رعایت کرده بودند برای داوری به داوران محترم تحویل داده شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ورامین افزود: معمولا وبلاگ متشکل از دلنوشته‌های یک فرد است، اما از نظر محتوا در بحث وبلاگ خرداد نیاز به منابع بیشتری است که باید فراهم شود تا غنای بیشتری را در زمینه محتوایی شاهد باشیم.

وی ادامه داد: یکی از معیارهای داوری محتوایی این مسابقات نیز استفاده از مطالب جدید و تراوشات ذهنی در بحث 15 خرداد بود که به شرکت‌کنندگانی که مطالب جدید ارائه داده بودند امتیاز بیشتری تعلق گرفت، برخی وبلاگ‌ها هم مطالب خوبی ارائه کرده بودند اما به ورامین نپرداخته بودند که این افراد نیز امتیاز منفی می‌گرفتند، چرا که مسابقه ما "وبلاگ خرداد ورامین" بود، یعنی با دید ورامین و نقش مردم این شهرستان در 15 خرداد به موضوع پرداخته شود، کلی‌گویی نشود.

مهدی کردبچه تصریح کرد: اشاعه فرهنگ 15 خرداد وظیفه دینی مردم و مسئولین شهرستان است، 15 خرداد ریشه اعتقادی دارد.

کارگروه انفورماتیک دانشگاه علمی کاربردی ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، هیئت داوران مسابقه ملی وبلاگ خرداد ورامین، اعضای کارگروه و با موضوع مسابقه ملی وبلاگ خرداد تشکیل جلسه داد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول