اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه جاودان/31

بشیری: قیام 15 خرداد هیمنه رژیم طاغوت را شکست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت قیام 15 خرداد گفت: قیام 15 خرداد هیمنه رژیم طاغوت را شکست.

بشیری: قیام 15 خرداد هیمنه رژیم طاغوت را شکست

فرهاد بشیری ساعاتی پیش در حاشیه راهپیمایی 15 خرداد مردم شهرستان ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مردم شهرستان‌های ورامین، پاکدشت و پیشوا که در سال 42 جزو یک منطقه محسوب می‌شدند، ولایت‌مداری خود را در قیام 15 خرداد 42 ثابت کردند و در این راه از تمام هستی خود دست پوشیدند.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قیام 15 خرداد، خفقان رژیم ستم‌شاهی را درهم شکست و خون شهیدان مظلوم این حادثه باعث شده تا حرکت عظیم و انقلابی مردم در جای جای ایران شکل گرفته و زمینه سرنگونی شاه رژیم منحوس پهلوی را فراهم آورد.

وی در ادامه افزود: تا قبل از سال 42 و قیام جاودانه 15 خرداد هیچ‌کس جرات ابراز انزجار از رژیم را نداشت اما پس از 15 خرداد به تدریج مخالفت‌ها علنی شد.

بشیری عنوان کرد: رژیم شاه تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن مردم می‌تواند این حرکت انقلابی را در نطفه خفه کند ولی مردم ایران ثابت کردند که این قیام هیچ‌گاه خاموش نشد بلکه شعله‌های آن در 22 بهمن طومار طاغوت را درهم پیچید و نشان داد ظلم هیچ‌گاه نمی‌تواند بر مردم حاکم باشد.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی امروز نیز آماده‌اند تا در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت جان خود را تقدیم کنند و در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند، همان‌طور که در 9 دی 88 نشان دادند تا پای جان بر آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول