اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

قیام 15 خرداد درخت انقلاب را تنومند کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: قیام 15 خرداد درخت پیروزی انقلاب اسلامی را تنومند کرد.

قیام 15 خرداد درخت انقلاب را تنومند کرد

عبدالله عفراوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است.

وی افزود: با وجود گذشت سالیان سال از عروج ملکوتی آن بزرگوار، ملت مسلمان ایران همچنان استوار و سرافراز ایستاده و بر تحقق آرمان‌های شهدای قیام 15 خرداد پافشاری می‌کند و امیدوار است پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر تمام قلل رفیع جهان به اهتزاز درآید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح کرد: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است که رهبری داهیانه  امام خمینی (ره) و یاری روحانیون انقلابی در تداوم آن در یک دوره 15 ساله نقش اساسی داشته است.

وی ادامه داد: در همه آن سال‌ها 15 خرداد هیچگاه در سکوت و خاموشی سپری نشد، زیرا که 15 خرداد برای امت قهرمان و شهید پرور ایران، از اهمیت و اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده و خواهد بود.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با بیان اینکه قیام 15 خرداد درخت پیروزی انقلاب اسلامی را تنومند کرد، گفت: ملت همیشه در صحنه و متحد ایران اسلامی در تمام دوران قیام و پایداری، ضمن نبرد نابرابر ایمان و کفر، منادیان حق و حقیقت دینی، با الگو قرار دادن مبارزات صدر اسلام، و با جدیت وصف ناپذیر، نهضت مقدس امام خمینی (ره) را استمرار بخشیده و روحیه سلطنت‌ستیزی را تقویت کردند و در هر مناسبتی با نام رهبر تبعیدی خود حرکت انقلابی جمعیت‌های تظاهر کننده را پرشتاب و با توان ساختند.

وی خاطر نشان کرد: ریشه‏های نهضت مقدس 15 خرداد سال 42 را باید در این نقشه دشمنان جستجو کرد که می‏خواستند با انواع و اقسام حیله‏ها، سیل تهمت‌ها و مخدوش ساختن سنت‌های مذهبی، مردم را از اسلام اصیل و ارزش‌های الهی جدا سازند.

عفراوی اضافه کرد: اما خوشبختانه مردم با درایت ایران اسلامی در زیر سایه با تدبیر امام راحل همواره از پس نقشه‌های شوم دشمنان برآمده و آنها را در اجرای اهداف شیطانی خود ناکام گذاشتند.

وی در پایان اظهار کرد: امروز نیز وظیفه ما تداوم راه و مسیر شهدای کشورمان و پیروی از خط امام راحل و فرمان‌بری از دستورات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول