اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عضو شورای ‌شهر محلات:

عملیات ساخت میدان آزادگان محلات آغاز شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر محلات از آغاز عملیات ساخت میدان جدید آزادگان این شهرستان خبر داد.

عملیات ساخت میدان آزادگان محلات آغاز شد

قاسم رئیس‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ساخت میدان آزادگان شهر محلات از امروز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در طرح قدیم میدان آزادگان شهر محلات یک سنگ بزرگ معدنی به ارتفاع 6 متر و عرض 2 متر موجود بود که در طرح جدید نقطه مرکزی سنگ 6 متری تراشیده و در وسط سنگ یک درخت سرو به عنوان نماد استقامت و آزادی تراشیده خواهد شد، در اطراف درخت نیز 4 محراب به وسیله سنگ تراشیده می‌شود و در نهایت نام 55 آزاده شهرستان در لاله‌ای نوشته و در اطراف محراب حک و نصب می‌شود.

رئیس‌اکبری با بیان اینکه طرح جدید این میدان از سوی یکی از اساتید دانشگاه تهران تهیه و در شورای اسلامی شهر مصوب شد خاطر نشان ساخت: این میدان ظرف مدت چهار ماه احداث می‌شود که بدون شک یکی از نمادهای زیبا در استان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نصب بزرگ‌‌ترین پرچم استان و پنجمین پرچم بزرگ کشور در ورودی این شهر خبر داد و بیان داشت: همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) بزرگ‌ترین پرچم استان مزین به نام مبارک سیدالشهدا به ارتفاع 60 متر در ورودی شهر محلات از سمت تهران با لبیک یا حسین(ع) نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول