هادی ابراهیمی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به بازدید دوباره خود طی یک هفته گذشته از پروژه کمربندی شمالی شهرستان ساری به تشریح برخی از نارساییها و مشکلات این پروژه پرداخت.
وی با اشاره به برخی مشکلات پروژه کمربندی شمالی، حد فاصل میدان خزر و سمسکنده خاطرنشان کرد: «اگر در آن موقع مسئولیت داشتم از نظر امنیتی اجازه افتتاح پروژه را نمیدادم.»
معاون استاندار مازندران یادآور شد: به دلیل نداشتن زیرساختهای مناسب توسط پیمانکار قبلی که یک شرکت پیمانکار غیربومی بوده، حدود 70 درصد کل مسیر میدان خزر تا سمسکنده دچار شکستگی و فرورفتگی شد.
ابراهیمی یادآور شد: درباره این مشکل از شرکت (ساری سازه) پیمانکار جدید پروژه خواستیم مشکلات این پروژه را برطرف و نسبت به ترمیم فرورفتگیها و شکستگیها اقدام کند.
وی با اعلام اینکه گزارشهای متعددی در این منطقه از خسارتهای جانی و مالی دریافت شد، تصریح کرد: از پیمانکار این پروژه خواسته شد بعد از افتتاح لاین دوم پروژه اولی، بازسازی و ترمیم فاز اول پروژه میسر شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رها شدن تکمیل ابنیه فنی این پروژه در مسیر راه گفت: پیمانکار جدید باید مانند ایجاد دوربرگردانها، تکمیل و طولانی کردن آبروهای مسیر را در نظر داشته باشد.
این مسئول درباره نبود عرض مناسب برای راه بین مزارع در ورودی روستای هولای شهرستان ساری خاطرنشان کرد: این مشکل نیز از سوی پیمانکار برطرف میشود.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه آزادسازی مناسب در باند جنوبی این پروژه نیز به شرکت ساری سازه واگذار شده و به طور جدی دنبال میشود به رویکرد معاونت عمرانی استانداری مبنی بر تقویت پیمانکاران بومی اشاره کرد.
وی با اشاره به وجود رانش خاک در بخش جنوبی کمربندی ابراز امیدواری کرد تمام تلاش مسئولان بر این است که با افتتاح این پروژه به صورت زیربنایی و هدفمند بار ترافیکی مرکز مازندران کاهش یابد.
انتهای پیام/ن20